خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 15 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امکان مسافرگیری در ایستگاه آپرین اسلامشهر فراهم شود

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 15 مهر 1403 - 07:52
فرماندار اسلامشهر از مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران درخواست کرد بستری برای مسافرگیری زائران رضوی در ایستگاه آپرین اسلامشهر فراهم شود.
اسلامشهر،آپرين،شهرستان،كمربندي،حبيبي،تسهيل،تردد،برطرف

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، حسین حبیبی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل راه‌آهن از مجموعه آپرین و نقاط تلاقی راه‌آهن با کمربندی شمالی، اظهار داشت: در شهرستان اسلامشهر موضوعاتی با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی در خصوص پروژه کمربندی شمالی که توسط شهرداری با هدف تسهیل در تردد مردم در حال اجرا است، داشتیم که با حضور مسئولان بر تسهیل پروژه تأکید شد.
وی افزود: امیدوارم این گره بزرگ بعد از قریب به 3 سال برطرف شود تا مردم بتوانند به سهولت از این مسیر تردد کنند.
فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به ایستگاه راه‌آهن آپرین در اسلامشهر تأکید کرد: از مدیرعامل راه‌آهن می‌خواهیم در صورت امکان بستری برای مسافرگیری زائران رضوی در ایستگاه آپرین اسلامشهر فراهم سازند.
حبیبی همچنین درخواست کرد با توجه به وجود صنایع، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی متعدد در این شهرستان زمینی برای استقرار شهرک صنعتی در اسلامشهر در نظر گرفته شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در حضور نماینده مجلس نظام مسائل شهرستان اسلامشهر در حوزه‌های مختلف مسکن ملی، مترو، بیمارستان، تکمیل شبکه فاضلاب شهری، تأمین آب کشاورزی و غیره مطرح شد که امیدواریم با کمک مسئولان و نمایندگان مجلس بخشی از این مشکلات را برطرف کنیم.
انتهای پیام/