خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 15 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نیروی انتظامی همواره در کنار مردم است

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 15 مهر 1403 - 08:06
گناوه- رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم و در شادی آنها شریک و در غم آنها هم‌درد بوده است که نشان از مردمی بودن این نهاد مقدس دارد.
اسلامي،انتظامي،فرماندهي،نيروي،امنيت،مقابله،انقلاب،ايران،خدوم ...

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حافظه تاریخی ملت عظیم‌الشأن ایران از بدو پیروزی انقلاب تا اکنون سرشار از خدمات ارزنده نهاد مقدس نیروی انتظامی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: تمام این صحنه‌ها و لحظات با نقش‌آفرینی‌های تحسین‌برانگیز فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم و شجاع نیروی انتظامی و مدافعان امنیت برای ارتقای امنیت و آرامش میهن اسلامی و مقابله با بسترها و عوامل سلب آرامش و به مخاطره انداختن امنیت جامعه، جلوه‌گری می‌کند.
وی گفت: اهمیت جایگاه و نقش‌های فرماندهی انتظامی از جمله اقدامات پیش‌گیرانه و پیش‌دستانه در مقابله با جرایم و نا امنی‌ها در حوزه‌های مختلف، تأمین امنیت مرزی و ارتقای ظرفیت‌ها برای مقابله با جرایم فضای سایبری همراه با ایستادگی در تثبیت هنجارها و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، بیانگر بخشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی است که در کنار برخورداری از سرمایه ارزشمند نیروی انسانی فکور، خردمند، شجاع و مردمی و فرماندهی و مدیریت هوشیار، قاطع و ملتزم به ارزش‌ها و مبانی دینی و شرعی، نویدبخش ظهور فرماندهی انتظامی تراز انقلاب اسلامی و افق‌های بلند پیشروی در سپهر ایران اسلامی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه یادآور شد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم و در شادی آنها شریک و در غم آنها همدرد بوده است که نشان از مردمی بودن این نهاد دارد.
حجت الاسلام محمدی بیان کرد: هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و پرسنل خدوم و مجاهدان و رزمندگان این نیرو، به خانواده‌های شهدا و ایثارگران این فرماندهی و مرزبانان جهادگر و بی‌ادعا در اقصی‌نقاط کشور که برای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کنند تبریک گفته و به روان پاک شهدا به ویژه شهدای مظلوم این فرماندهی ادای احترام می‌کنیم.