سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نخبگان گیلانی خانه دار می‌شوند

مهر | دانش و فناوری، سیاسی، استان‌ها | شنبه، 21 مهر 1403 - 10:49
رشت- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر لزوم حمایت از نخبگان در بخش‌های مختلف گفت: نخبگان گیلانی خانه دار می‌شوند.
گيلان،دانش،بنيان،افشين،نخبگان،لزوم،تاكيد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشین صبح شنبه در حاشیه سفرش به گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی کمی و کیفی شرکت‌های دانش بنیان در سفرهای استانی دستور کار قرار دارد.
معاون علمی رئیس جمهور از افزایش دو برابری تعداد واحدهای تولیدی دانش بنیان در گیلان خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های گیلان در حوزه دانش بنیان، پیش بینی می‌شود که رشد دو برابری در این بخش داشته باشیم.
افشین با تاکید بر لزوم بکارگیری از هوش مصنوعی و دانش روز در تولید اضافه کرد: تقویت توسعه تولیدات دانش بنیان با علمی سازی و بروز رسانی در اولویت قرار دارد.
وی با تاکید بر لزوم تقویت استان‌های نوپا در حوزه دانش بنیان افزود: سفرهای استانی در طول سال در استان‌های ضعیف استمرار خواهد داشت و گیلان هم از این حیث مستثنی نیست.
معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه چرخه نخبگانی در گیلان فعال می‌شود، گفت: اتصال زنجیره نخبگان دانشگاهی، بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری و صنایع در راستای رونق تولید و اشتغال ضرورت دارد.
افشین با تاکید بر لزوم حمایت از جامعه نخبگانی در بخش‌های مختلف اضافه کرد: با تهیه زمین نخبگان گیلان صاحب مسکن می‌شوند.