سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند توجه ویژه دولت است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 09:34
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با تأکید بر اینکه خیران مدرسه ساز در کنار دولت و جلوتر از دولت تلاش می کنند، گفت: خیران کمک خود را می کنند اما نوسازی مدارس آذربایجان شرقی نیازمند توجه ویژه دولت است.
استان،مدارس،نوسازي،تجهيز،دولت

علی جعفری‌آذر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در حاشیه بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان آذربایجان‌شرقی ضمن قدردانی از خیرانی که در ساخت و تجهیز مدارس استان تلاش می‌کنند، اظهار کرد: تبریز فضای آموزشی دولتی کمی دارد و اکثر فضاهای آموزشی فرسوده است.
وی ادامه داد: فضای آموزشی در استان آذربایجان‌شرقی از نظر ساختمان و تجهیزات، نیازمند توجه ویژه است.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با تأکید بر اینکه خیران مدرسه‌ساز در کنار دولت و جلوتر از دولت تلاش می‌کنند، گفت: خیران کمک خود را می‌کنند اما نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند توجه ویژه دولت است.
جعفری‌آذر ادامه داد: پیمانکاران نیز از اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌شرقی مطالبات زیادی دارند.
وی درخصوص توجه به وضعیت اردوگاه الغدیر، گفت: اردوگاه الغدیر آموزش‌وپرورش استان آذربایجان‌شرقی نیازمند سرمایه‌گذاری خوب برای تکمیل تجهیزات و امکانات بهداشتی است و نیاز به کمک ویژه دارد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تأکید کرد: همهٔ مدارس استان نیاز به نوسازی و تأمین تجهیزات و امکانات دارند و دولت و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، باید با کمک ویژه به سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان‌شرقی، اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان را یاری ‌کنند.
جعفری‌آذر ادامه داد: نمایندگان مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی نیز نیازهای آموزش‌وپرورش استان را تأمین و مطالبه می‌کنند.
انتهای پیام/