سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری 800 مسابقه ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی+تصاویر

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 09:34
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری 800 مسابقه ورزشی مزین به نام شهدا به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.
بدني،تربيت،هفته،ورزش،نيلفروشان،گراميداشت،شهدا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سید مهدی صدری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای اسلام به ویژه شهید نیلفروشان فرا رسیدن هفته تربیت بدنی را تبریک گفت و اظهار داشت:خبرنگاران در عرصه فرهنگ و رسانه مسئولیت خطیری بر عهده دارند و در راستای تدوین فعالیت‌های خوب و ارزشمند حوزه ورزش فعالیت می‌کنند و از آنها تشکر می‌کنم.
وی افزود: همزمان با هفته تربیت بدنی موضوع گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار هم در دستور کار قرار گرفت و این تقارن زینت زیبایی را به هفته تربیت بدنی داد و این همزمانی مایه برکت حوزه ورزش است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد:به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری مسابقات کارمندان ادارات ورزش و جوانان در شهرستان‌های مختلف و امیدواریم که بتوانیم هفته تربیت بدنی را به بهترین نحو برگزار کنیم.
وی ادامه داد: همچنین از امروز تا 25 آبان ماه بیش از 800 مسابقه ورزشی در رشته‌های مختلف در سراسر استان پیش بینی شده که با نام شهدا شروع می‌شوند؛ علاوه بر این قرار بود که روز گذشته نمایشگاه تربیت بدنی را برگزار کنیم که به واسطه مراسمات تشییع پیکر شهید نیلفروشان امکان برگزاری وجود ندارد.
انتهای پیام/170