سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز عملیات اجرایی نصب کنتورهای هوشمند ویژه مشترکان اداری و صنعتی

مهر | اقتصادی | جمعه، 27 مهر 1403 - 09:52
مانور بزرگ هوشمندسازی انشعابات برق مشترکان اداری و صنعتی برق شهر تهران با بسیج نیروهای عملیاتی برق پایتخت انجام می‌شود.
پايتخت،برق،شبكه،هوشمند،توزيع،اجراي،رؤيت،مشتركان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای طرح هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری انشعابات برق پایتخت، با بسیج همگانی نیروهای عملیاتی مناطق ۲۲ گانه برق در شهر تهران، عملیات اجرایی نصب کنتورهای هوشمند ویژه مشترکان اداری و صنعتی پایتخت، آغاز شد.
محسن خوش صفت، مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری این شرکت اجرای این طرح جهادی را در توسعه و تسریع فرآیند رؤیت پذیری وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت بسیار مهم دانسته و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و اجرای مانورهای پیش بینی شده تا پایان سال جاری، بالغ بر ۵۰ هزار کنتور هوشمند برای مشترکان صنعتی و اداری شهر تهران نصب خواهد شد.
وی تصریح کرد: با نصب این تعداد کنتور هوشمند، میزان رؤیت پذیری شبکه توزیع برق پایتخت، افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده و این اقدام منجر به بهبود فرآیند برنامه‌ریزی مدیریت بار در سطح شبکه به ویژه در ایام پرباری تابستان خواهد شد.
خوش صفت اظهار کرد: اجرای طرح‌های هوشمند سازی و رؤیت پذیری شبکه توزیع برق شهر تهران با جدیت در حال پیگیری است و این اقدام با بهبود فرآیندهای تحلیل بار و رفتار مصرف، نقش قابل ملاحظه‌ای در برنامه‌ریزی و اقدامات مرتبط با توسعه و به‌سازی شبکه، توزیع انرژی و افزایش آسایش و آرامش مشترکان و رضایت مردمی شهروندان پایتخت خواهد داشت.