سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

میزان شرجی هوا در بوشهر به 98 درصد افزایش یافت

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 10:57
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بالاترین دمای هوا در استان را 43 درجه در دشتستان نام برد و گفت: میزان شرجی و رطوبت هوا در شهرهای ساحلی استان بوشهر در شبانه روز گذشته تا 98 درصد ثبت شده است.
بوشهر،استان،هوا،شهرهاي،ميزان،گذشته،شرجي،وزش،سواحل،دماي

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به اینکه از اوایل هفته آینده خلیج‌فارس مواج و متلاطم می‌شود اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌ها با شدت گرفتن وزش باد در جهت شمال غربی، از روز یکشنبه هفته آینده 29 مهر ماه خلیج فارس و سواحل استان بوشهر به‌تدریج مواج خواهد شد.
وی آسمان استان بوشهر را غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی اعلام و بیان کرد: اکنون جهت وزش باد در استان بوشهر متغیر، با سرعت 8 تا 28 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر گفت: ارتفاع موج در سواحل خلیج‌فارس استان بوشهر 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر پیش‌بینی شده است.
محمدی به وضعیت دمای هوا در نقاط استان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین دما در شهرهای دشتستان تا 43 درجه سانتیگراد ثبت شده است.
وی ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته دمای هوا در شبانکاره دشتستان 43 ، آبپخش و مرکز دشتی 40 ، بوشهر 33 و میزان دمای هوا در مابقی شهرهای استان بوشهر زیر 40 درجه گزارش شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش میزان شرجی هوا در استان خبر داد و تصریح کرد: میزان شرجی و رطوبت هوا در شبانه روز گذشته در شهرهای ساحلی استان بوشهر تا 98 درصد ثبت شده است.
محمدی اضافه کرد: میزان رطوبت و شرجی هوا در 24 ساعت گذشته در خارگ 98 ، بوشهر 93 ، عسلویه 87 ، دیر 85 ، بهرگان دیلم 81 و مابقی شهرهای استان بوشهر به ویژه مناطق ساحلی زیر 80 درصد ثبت شده است.
انتهای پیام/190