سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

در هیچ عزل و نصبی دخالت نکردم

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 10:57
زنجان-امام جمعه سابق زنجان تاکید کرد: در طول حضور سیزده ساله خود در استان زنجان، در هیچ یک از عزل و نصب‌ها دخالتی نداشته‌ام.
زنجان،استان،جمعه،حضور،امام،خاتمي،نماينده،جلسه،تلاش،بردارم،هي ...

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی صبح جمعه در جلسه شورای اداری استان که اختصاص به آئین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان داشت و در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در طول حضور سیزده ساله خود در زنجان، در هیچیک از عزل و نصب‌ها دخالتی نداشتم، گفت: در این مدت هیچکس به عنوان نیروی من به زنجان نیامده است.
وی با اشاره به اینکه هیئات مذهبی و عموم مردم نیرو و پشتیبان من در طول سیزده سال حضورم در استان زنجان بوده‌اند، افزود: همه تلاش خود را در این مدت به کار گرفتم تا منطبق با فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کرده و در راستای جذب حداکثری گام بردارم.
خطیب سابق نماز جمعه زنجان با یادآوری اینکه جوانان و نوجوانان را همواره جزو اولویت کارهای خود در استان قرار داده و تلاش کردم تا با روحیه مضاعف و فضایی شاد در کنار این نسل باشم، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در طول این سال‌ها انجام شد، حضور در مدارس و از همه مهم‌تر عملیاتی کردن مقوله پیوند مدرسه، مسجد و خانواده بود.
آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه بر اعتقاد خود مبنی بر اینکه امام جمعه نباید راهبر هیچ حزب و جناحی باشد، پایبند بوده و فقط خط ولایت را در پیش گرفته و در این مسیر حرکت کردم، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در استان، تقویت جایگاه نمازجمعه به عنوان قرارگاه معنوی در استان بود.
وی با اشاره به اینکه تلاش شد با حضور مؤثر در جلسات مختلف به ویژه جلسه شورای اداری و مطرح کردن مشکلات استان، در راستای رفع دغدغه‌های مردم گام بردارم، تصریح کرد: خوشبختانه در طرح این موضوعات هیچیک از مدیران استان را مورد خطاب قرار نداده و هدفم پرداختن به خود مشکل بود.
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری نیز در ادامه این جلسه با ابراز امیدواری از توفیقات روزافزون برای امام جمعه سابق زنجان، گفت: انتظار ما از امام جمعه جدید زنجان این است که همانند آیت‌الله خاتمی در بین مردم حضور یافته و به معنای واقعی کلمه با مردم باشد.
حجت‌الاسلام و المسلمین جواد جعفری با تاکید بر اینکه حضور نماینده ولی‌فقیه در استان در بین مردم باعث تقویت وحدت بین همه اقشار جامعه خواهد شد، خاطرنشان کرد: قطعاً این امر عملکرد امام جمعه جدید زنجان محقق خواهد شد.