سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تصادف محور بندرگز یک فوتی و ۷ مصدوم برجا گذاشت

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 11:06
گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۷ نفر در پی تصادف دو خودروی سواری در جاده بندرگز به کردکوی خبر داد.
جان،گزارش،نجاتگران،بندرگز،اورژانس،غريب،آبادي

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: شامگاه پنجشنبه گزارش تصادف دو خودروی پراید و پژو در جاده بندرگز به کردکوی، محدوده روستای محمد آباد از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان گزارش شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: دو تیم از پایگاه امداد و نجات نوکنده بندرگز با آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: پس از رسیدن نجاتگران به محل حادثه و ارزیابی صحنه مشخص شد خودروها هشت سرنشین دارند که یک نفر از آنها جان خود را از دست دادند و هفت نفر هم مصدوم شدند.
غریب آبادی خاطر نشان کرد: نجاتگران پس از انجام اقدامات اولیه مصدومین را با کمک عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال دادند و جان باخته تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.
وی با توجه به تعطیلات پایان هفته و افزایش ترددها از رانندگان تقاضا کرد در جاده‌ها احتیاط لازم را به عمل بیاورند و مراقب جان خود و خانواده شأن باشند.