سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کاهش محسوس دما در البرز از یکشنبه آینده

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 11:18
کرج- مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: کاهش محسوس دما از روز یکشنبه، بارش پراکنده و در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک برای این استان پیش بینی می‌شود.
وزش،باد،ساعات،ابري،قسمتي

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر امواج ضعیف متناوب طی این هفته از منطقه البرز مرکزی است که با توجه به نفوذ پرفشار سرد، کاهش محسوس دما از روز یکشنبه، بارش پراکنده، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک در استان پیش بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه امروز جمعه آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و غبار محلی در بعضی ساعات است، بیان کرد: فردا شنبه آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید در بعضی ساعات و بارش پراکنده در پاره‌ای نقاط است.
وی از پیش بینی آسمانی کمی تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق در صبح، وزش باد در بعضی ساعات و روند کاهش دما برای یکشنبه، آسمانی قسمتی تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک در بعضی ساعات برای دوشنبه و وزش باد نسبتاً شدید، گرد و خاک، بارش پراکنده و کاهش محسوس دما برای سه شنبه خبر داد.