سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پایان تعمیرات ۲ خط انتقال آب در جوانرود

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 11:24
کرمانشاه-مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود از پایان تعمیرات ۲خط انتقال آب در این شهرستان خبر داد.
آب،جوانرود،شكستگي،رفع،نادري،انتقال،خط

به گزارش خبرگزاری مهر، ناطق نادری اظهار کرد: پس از گزارش مرکز ارتباطات مردمی (۱۲۲) مبنی بر وقوع ۲ مورد شکستگی در خط انتقال آب کاوات و روانسر به جوانرود و هدررفت مقدار زیادی آب، موضوع در دستور کار پرسنل این امور قرار گرفت.
وی افزود: پس از اخذ مجوزهای لازم از ارگان‌های متولی، نسبت به حفاری به‌طول ۶ متر، عرض یک متر و عمق بیش از ۲/۵ متر برای رفع شکستگی خط انتقال آب روانسر به جوانرود در سایز ۵۰۰ میلی‌متر آزبست اقدام شد.
نادری خاطرنشان کرد: این عملیات توسط اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفای جوانرود، پس از ۸ ساعت فعالیت بدون وقفه در شرایط سخت کاری و باتلاقی بودن محل، انجام شد.
مدیر امور آبفای جوانرود در ادامه به رفع شکستگی خط انتقال آب سایز ۳۵۰ میلی‌متر فولادی کاوات اشاره کرد و گفت: این عملیات نیز به همت اکیپ حوادث و اتفاقات، پس از حفاری به‌طول ۶ متر، عرض یک متر و عمق ۲/۵ متر در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام و در نهایت پس از رفع این شکستگی‌ها از هدررفت مقدار قابل‌توجهی آب جلوگیری شد.
نادری از شهروندان درخواست نمود؛ در صورت مشاهده هرگونه شکستگی در شبکه توزیع آب و یا گرفتگی شبکه جمع آوری فاضلاب، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۲ (مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب) اطلاع‌رسانی نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.