سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افتتاح طرح های ورزشی استان بوشهر با 98 میلیارد تومان

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 11:29
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از افتتاح و آغاز ساخت طرح های مختلف ورزشی با سرمایه گذاری 98 میلیارد تومان در هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد.
بوشهر،استان،ورزش،ورزشي،هفته،افتتاح

یاسر جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش به برنامه‌های این هفته پرداخت و اظهار داشت: 16 پروژه عمرانی در هفته تربیت‌بدنی و ورزش در نقاط مختلف استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
وی از افتتاح 14 طرح ورزشی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: 4 سالن دو منظوره، 2 سالن تخصصی کشتی، انواع دکل‌های روشنایی ورزشگاه، چند زمین ورزشی روستایی و دیگر پروژه‌ها از جمله طرح توسعه و تجهیز ورزشی در 140 مکان افتتاح و اجرا می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به تدوین برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی در هفته تربیت‌بدنی و ورزش گفت: 812 برنامه فرهنگی ورزشی در نقاط استان بوشهر از جمله مسابقات و دیگر رویدادهای مختلف در هفته تربیت‌بدنی و ورزش اجرا می‌شود.
جمالی با اشاره به اجرا 115 برنامه ویژه حوزه جوانان استان بوشهر اضافه کرد: در هفته پیش‌رو در شهرهای استان بوشهر مراسم پیاده‌روی ورزشی عمومی برای سنین مختلف جامعه اجرا می‌شود.
وی از برگزاری همایش‌های مفرح و شاد در هفته تربیت‌بدنی و ورزش در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با افتتاح پروژه‌های عمرانی ورزشی بخش قابل توجهی به سرانه ورزشی استان بوشهر افزوده می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: طرح‌های ورزشی با سرمایه‌گذاری 98 میلیارد تومان در هفته تربیت‌بدنی و ورزش در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
انتهای پیام/190