سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دو انتصاب در معاونت علمی ریاست‌جمهوری

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | جمعه، 27 مهر 1403 - 11:30
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری طی احکامی جداگانه سرپرست دبیری ستاد «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، انرژی و محیط زیست» و سرپرست دبیری ستاد «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی» را منصوب کرد.
توسعه،اقتصاد،جنابعالي،ستاد،فناوري،زيست،دبيري،تجارب

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری طی احکامی جداگانه سید محمد مهدی نوربخش و حسین شکری را به ترتیب به سمت سرپرست دبیری ستاد «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، انرژی و محیط زیست» و سرپرست دبیری ستاد «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی» منصوب کرد.
حسین افشین، معاون علمی رئیس جمهور در حکم انتصاب نوربخش آورده است:
"در اجرای سیاست ارتقاء ساختار، کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمانی و بنابر پیشنهاد معاون محترم توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست دبیری ستاد «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، انرژی و محیط زیست» منصوب و امور «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست» و «دبیرخانه کارگروه توسعه دانش‌بنیان صنایع انرژی‌های تجدیدپذیر» را به جنابعالی تفویض می‌کنم.
ضروری است، نقشه راه توسعه زیست بوم فناوری، نوآوری و توسعه بازار حوزه‌های اولویت‌دار فوق را با استفاده از تجارب گذشته، همکاری نیرو‌های مدیریتی و کارشناسی ارزشمند حاضر در دو ستاد و با هماهنگی معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تهیه و ارائه نمایید.
از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت چهاردهم خواستارم.
"
به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، در حکم انتصاب شکری هم آمده است:
"در اجرای سیاست ارتقاء ساختار، کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمانی و بنابر پیشنهاد معاون محترم توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست دبیری ستاد «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی» منصوب و امور «ستاد‌های توسعه فناوری‌های حمل و نقل و فضایی و عمران و ساختمان» را به جنابعالی تفویض می‌کنم.
ضروری است، نقشه راه توسعه زیست بوم فناوری، نوآوری و توسعه بازار حوزه‌های اولویت‌دار فوق‌الذکر را با استفاده از تجارب گذشته، همکاری نیرو‌های مدیریتی و کارشناسی ارزشمند حاضر در ستاد‌ها و با هماهنگی معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تهیه و ارائه نمایید.
از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت چهاردهم خواستارم.»