سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مشکل ترافیک سوادکوه به توجه فرااستانی نیاز دارد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 12:29
دادستان عمومی و انقلاب سوادکوه بر ضرورت توجه فرا استانی برای حل مشکل ترافیک سنگین محور مواصلاتی سوادکوه تاکید کرد.
سوادكوه،محور،جاده،مازندران،مشكلات،دادستان،نقاط،رفع،استان،زيراب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، محمد باقری دادستان سوادکوه اظهار داشت: محور مواصلاتی سوادکوه به‌ عنوان ورودی استان مازندران، چندین سال است که درگیر طرح ملی بوده و برخی نقاط محور با مشکلات جدی روبروست که رفع این مشکلات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
دادستان سوادکوه تاکید کرد: نقاط حادثه‌خیزی همچون جاده بالا‌ زیراب در این محور با تصادفات بی‌شمار طی چند سال اخیر پایان زندگی بسیاری افراد را رقم زده که می طلبد با نگاهی فرا استانی برای این رفع این مشکلات چاره اندیشی شود.
باقری با اشاره به تاکیدات رئیس کل دادگستری استان مبنی بر لزوم توجه به حقوق عامه خاطرنشان کرد: با حضور مسئولین ذیربط و با هدف بهبود وضعیت راه‌ها و رفع نقاط پرخطر و حادثه خیز طی بازدید از محور سوادکوه، دستورات لازم برای حل مشکلات موجود صادر و با تشکیل کارگروهی متشکل از دستگاها و نهادها‌ی اجرایی، اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خطرات و حوادث جاده‌ای در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مازندران، استانی مسافر‌خیز و پرتردد است و جاده سوادکوه - تهران از جاده های پرتردد مازندران به شمار می رود.
عبور قسمت هایی از این جاده از درون شهرهای شیرگاه، زیراب و پل سفید و روستاها باعث شده تا مردم ساکن در این مناطق مشکلاتی را بخاطر حجم بالای ترافیک متحمل شوند که می‌طلبد زیرساخت‌های لازم برای کاهش بارترافیکی به‌ منظور سهولت در تردد مسافران و بومیان، فراهم شود.
گفتنی است با دستور دادستان سوادکوه 25 کیلومتر از محور جاده ای شهرستان که فاقد خط کشی بود، خط کشی شد.
انتهای پیام/