سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نماز جمعه تهران آغاز شد

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | جمعه، 27 مهر 1403 - 12:30
نماز جمعه تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد آغاز شد
مقاومت،سيد،رهبر،اسلام،جهان،ابوترابي،پرچمدار،عقلانيت،رقباي،شجاعت

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، خطیب جمعه نماز جمعه امروز تهران در خطبه‌های نماز جمهه اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله به عنوان بازوی قدرتمند رهبر فرزانه جهان اسلام در برافراشتن پرچم مقاومت اسلامی در جهان اسلام نقشی محوری و بی بدیل ایفا کرد.
وی ادامه داد: امروز ما عظمت برآمده از عقلانیت و حکمت را در رهبران برجسته مقاومت و سید مقاومت مشاهده می‌کنیم.
این که می‌بینیم این رهبر هوشمند در جهان اسلام و دنیای عرب و در لبنان با مذاهب و ادیان مختلف به عنوان پرچمدار و رهبر مقاومت شناخته می‌شود مهم است.
شخصیت‌های برجسته مسیحی و عالمان اهل سنت او را پرچمدار مقاومت و مایه عزت دنیای عرب می‌دانند و از شجاعت، عقلانیت و معنویت او الهام می‌گیرند.
وی گفت:مبارزه با ظلم و ستم و تجاوز و تعدی و تلاش برای بسط عدالت اجتماعی، دفاع از حقوق مظلومان و ستمدیدگان همه این‌ها از محور مقاومت است.
ابوترابی فرد افزود:‌مردم شریف غزه لبنان و کودکان و زنان در زیر بمب‌ها سنگر شکن استخوان هایشان می‌شکند.
اما آن شهید بزرگوار هنوز مراقب است که تنها زیرساخت‌های نظامی و امنیتی را مورد حمله قرار دهد و این درس انسانیت و نظامی گری به تمام بشریت است.
وی تاکید کرد:از سید حسن پرسیدند دلیل محبوبیت شما در میان همه احزاب شد چیست گفت ما برای رقبای سیاسی خود بیش از وزنی که دارند ارزش می‌گذاریم و سیاست مداران ما یاد بگیرند و برای رقبای خود احترام قائل شوند اگر خواستار وفاق هستند.
راه مقاومت و حکمت و شجاعت حتما پیروز است و تردیدی در آن نیست.
در حال تکمیل...