سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

موکب‌ها، حلقه وصل مردم و جریان مقاومت باشند+فیلم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 12:52
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان موکب ها را تجلی اراده خودجوش مردمی دانست و خواستار ارتقا نقش آفرینی مواکب در عرصه های مختلف خدمات رسانی شد.
موكب،اربعين،مردمي،مواكب،جوش،بندرعباس،ايام

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: مسئله موکب داری پس از اربعین حرکتی است که به صورت خود جوش و مردمی پس از آزادسازی عراق از شر صدام پایه ریزی شده و به بلوغ رسیده است.
وی افزود: در ایام اربعین شاهد مشارکت آحاد مردم ایران و سایر ملت های مسلمان هستیم و به یک جریان اصیل مردمی تبدیل شده است.
امام جمعه بندرعباس گفت: امروز ما شاهدیم روند موکب ها به عنوان حرکت خود جوش مردمی به سمتی می رود که در خدمت آرمان جهانی باشد و آن را صرفا برای ایام اربعین خلاصه نمی کنیم و در حوادث مختلف از جمله مظلومیت مردم غزه و لبنان باید مورد استفاده قرار گیرد.
وی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم دستور دادند مردم به پشتوانه جبهه مقاومت تبدیل شوند و موکب ها نیز حلقه وصل میان مردم با جریان مقاومت باشند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مواکب ما همچون بذر کاشته شده در دل زمین هستند و امیدواریم در آینده نقش آفرینی مواکب ارتقا یابد.
.
انتهای پیام/864