سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه سید حسن نصرالله با شهادتش متوقف نمی‌شود

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 13:18
کمالشهر- امام جمعه کمالشهر گفت: دشمن بداند با شهادت سید حسن نصرالله راه او هیچگاه متوقف نخواهد و جبهه مقاومت به مبارزه ادامه خواهد داد.
جمعه،نماز،مقاومت،جبهه،اشاره،كمالشهر،نصر،لبنان،والمسلمين،دشمن ...

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ناصر نورپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کمالشهر ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی با اشاره به اهمیت ورزش در دین اسلام گفت: امیدواریم منش پهلوانی و فرهنگ ایثار و جوانمردی در میادین ورزشی در جمع ورزشکاران بیشتر خود را نشان دهد.
امام جمعه کمالشهر با بیان اینکه از مسئولین و مدیریت شهری نیز انتظار می‌رود از ورزشکاران حمایت کنند و به ویژه از ورزش همگانی غفلت نکنند، به نماز جمعه نصر اشاره و مطرح کرد: نباید از مردمی‌ترین نماز جمعه تاریخ انقلاب یعنی نماز جمعه نصر غفلت و به سادگی از کنار آن عبور کنیم.
وی با اشاره به اینکه نماز جمعه نصر، نماز مقاومت، شکوه، عظمت و عزت و نمایش اقتدار بود، بیان کرد: حضور ولی امر مسلمین جهان در نماز، آن هم با آن صلابت و استواری، توأم با سکینه، آرامش و انجام مستحبات و حضور باشکوه بالغ بر دو میلیون نفر به صورت خودجوش بسیار پیام و معنا داشت.
حجت الاسلام والمسلمین نورپور عنوان کرد: به فضل الهی این نماز جمعه در آینده و سرنوشت جبهه مقاومت تأثیرگذار است.
نماز جمعه نصر، امید، نشاط و آرامش را در دل‌ها زنده کرد و به شدت دشمن را به هراس انداخت؛ آفرین به این مردم شجاع، زمان شناس و بصیر.
وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور به قطر و ترکمنستان و سفر وزیر امور خارجه به لبنان، سوریه، عراق، مصر و … به ویژه سفر قدرتمندانه و افتخارآفرین رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان و حضور در بیروت و هدایت هواپیما اقتدار این نظام و حقارت رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.
امام جمعه کمالشهر با بیان اینکه جنایات وحشیانه اسرائیل و ترورهای بزدلانه این جرثومه فساد از سر عجز، استیصال و درماندگی است نه قدرت، اظهار کرد: دشمن بداند تا زمانی که ظلم و اشغال هست، جبهه مقاومت هم خواهد بود و اسرائیل روی خوش و امنیت را نخواهد دید.
حجت الاسلام والمسلمین نورپور با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان مطرح کرد: سید مقاومت، مالک اشتر ولایت در جبهه مقاومت بود و بیش از ۴۰ سال با صهیونیست مبارزه کرد.
او تاج افتخار جبهه مقاومت و نگین جامعه عرب بود که تلاش می‌کردند دست از یاری فلسطین و مقاومت بردارد.
وی با اشاره به اینکه اما او مردانه ایستادگی کرد و در نهایت پرپر شد، تصریح کرد: دشمن بداند با شهادت سید حسن نصرالله، راه او هیچگاه متوقف نخواهد و جبهه مقاومت به مبارزه ادامه خواهد داد.
کمک مالی به برادرانمان در لبنان و فلسطین کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.
امام جمعه کمالشهر بیان کرد: بر همه ما لازم است از هیچ تلاشی برای کمک به جبهه مقاومت دریغ نکنیم.
با افتخار تمام در این راه گام بر می‌داریم و از هیچ مساعدتی مضایقه نخواهیم کرد و هرچه در توان داریم برای کمک به رزمندگان به کار خواهیم گرفت.