سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عامل سرقت و حمله به مأموران قانون در مشهد دستگیر شد

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 13:24
مشهد- جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: عامل سرقت و حمله به مأموران قانون در مشهد دستگیر شد.
پرايد،سرقت،انتظامي،خودرو،الهيه،سواري،نگهبان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: بامداد جمعه گزارش سرقت از ساختمانی در حال ساخت در منطقه الهیه مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: تیم‌های گشت کلانتری الهیه بلافاصله وارد عمل شدند و پلیس با تعقیب سرنشینان دو خودرو سواری پراید که عاملان سرقت بودند طرح مهار را اجرا کرد.
وی گفت: سرنشینان یک خودروی سواری پراید که سرقتی بود از صحنه متواری شد و مأموران انتظامی خودرو سواری پراید را دیگر پس از مسافتی متوقف کردند.
نگهبان اظهار کرد: راننده پراید با چاقو به سوی افسر پلیس حمله و او را به طور سطحی مجروح کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: متهم سپس با خودرو متوالی و در تعقیب و گریز مأموران انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند.
وی ادامه داد: متهم که دارای چند فقره سابقه سرقت است به ضرب گلوله پلیس زمین گیر و از بازرسی خودرو مقادیر اموال مسروقه کشف شد.
نگهبان گفت: با توجه به گزارش چند فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت در محدوده الهیه مشهد تحقیقات با دستورات تخصصی مرجع قضائی در این باره ادامه دارد.