سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زیر پرچم ولایت به جلو حرکت می‌کنیم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 13:29
نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید با وحدت و یکپارچگی زیر پرچم ولایت به جلو حرکت کنیم و نیازمند کمک همه شما هستیم .
زنجان،جمعه،امام،استان،توديع،معارفه،فقيه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب در حکمی، حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی را به سمت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان منصوب کردند.
در همین راستا آیین تودیع و معارفه امام جمعه زنجان و همینطور مراسم استقبال از امام جمعه جدید زنجان امروز برگزار شد.
مهمان ویژه مراسم تودیع و معارفه؛ محمد محمدیان مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری بود.
حجت الاسلام حسینی امروز در جلسه شورای اداری با موضوع تودیع و معارفه امام جمعه زنجان اظهار داشت: سوابق نماینده‌های ولی فقیه در استان در گذشته نشان می دهد که همه از بزرگان هستند اما تقدیر، امروز فرزند کوچکی از دیار زنجان را برای خدمت رسانی به این استان آورد و امیدوارم همه کمک کنند تا جای بزرگان را پر کنیم.
وی بزرگترین افتخار خود را دریافت حکم از رهبری عنوان کرد و گفت: مأموریت‌هایی که ایشان از بنده خواستند به تنهایی از عهده من بر نمی‌آید و همه باید به بنده کمک کنید.
نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: زنجان می‌تواند بیش‌ از پیش رشد و توسعه داشته باشد و باید با وحدت و همدلی و انسجام این مهم را محقق کرد.
وی تصریح کرد: برای رشد و توسعه استان نیازمند حضور همه قشرها و تفکرات هستیم و باید با وحدت زیر پرچم ولایت به جلو حرکت کنیم.
انتهای پیام/