سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شبهه پراکنی های دشمن اراده ما را سست نمی‌کند

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 13:30
ماهدشت- امام جمعه ماهدشت گفت: دشمن بداند که شبهه پراکنی ها و تردیدافکنی های او در اراده ما سستی ایجاد نخواهد کرد.
دشمن،ماهدشت،قدم،جمعه،امام،رادمرد،پراكني،نبردي،صفوف،اطاعت،شبه ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماهدشت گفت: در میدان نبردی قرار داریم که از ابتدای فریاد آزادی خواهی، استقلال طلبی و اسلام خواهی امام راحل آغاز شده و اکنون به اوج خود رسیده است؛ در چنین نبردی باید با مراجعه به قرآن کریم، دستورات الهی را دریافت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه باید ثبات قدم، صبر و استقامت، اطاعت از رهبری، عدم منازعه و درگیری داخلی و توصیه‌های مهم دیگر نصب العین باشد تا خطری متوجه اسلام و انقلاب نشود، افزود: هرچند دشمن در حال شبهه پراکنی است تا در ایمانمان تردد کنیم، ثبات قدم ما را بگیرد و صبر استقامتمان از بین برود.
امام جمعه ماهدشت عنوان کرد: دشمن درصدد است با شبهه پراکنی و تردیدافکنی ما را در باور به رهبری و ولایت فقیه و اطاعت از وی سست و با چاپ مقالات، پرداختن به حاشیه‌ها و بیان کردن مباحث اختلافی در جامعه و نیز با استفاده از روزنامه‌های زرد و قلم به دستان اجیر شده، بین صفوف مؤمنان شکاف ایجاد کند.
حجت الاسلام والمسلمین رادمرد تصریح کرد: دشمن بداند که این کارها در اراده ما سستی ایجاد نخواهد کرد، ما در میدان هستیم و خواهیم ماند و تحت اوامر رهبر حکیم و عزیزمان ثابت قدم و با ایمان محکم در این راه پرافتخاری که چهل و اندی سال طی کردیم، پیش خواهیم رفت اما از تحرک دشمن نباید غافل شد.
وی خاطرنشان کرد: اکنون جهاد تبیین وظیفه‌ای بر عهده همگان است تا آنهایی که فی قلوبهم مرض و قلبشان آغشته به نفاق است، در صفوف مردم رخنه نکنند.
مدارس، حوزه‌های علمیه و مراکز تعلیم و تربیت در این حوزه وظیفه دارند بهنگام و با اقدام دقیق و صحیح نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.
امام جمعه ماهدشت افزود: مطمئناً اگر دستورات الهی را رعایت کنیم، پیروزی نهایی با ماست.
شیوه مقامت ما به شیوه مقاومت امام خمینی (ره) است.
ایشان خط مقاومت و ایستادگی را که رمز ماندگاری جمهوری اسلامی است، در میان ما باقی گذاشتند و ما با داشتن این ویژگی‌ها به پیروزی نهایی خواهیم رسید.