سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

احداث 200 اتاق درس تربیت بدنی در مدارس استثنایی

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 13:52
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استنثایی کشور گفت:هم اکنون 200 اتاق درس تربیت بدنی در مدارس استثنایی احداث کردیم و امسال 40 اتاق تربیت بدنی دیگر نیز احداث خواهد شد.
آموزان،دانش،استثنايي،احداث،آموزش،سازمان،كشور،خدمت،پرورش،فعال ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جوین، حجت‌الله الماسی در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی در دبستان وحدت شهرستان جوین اظهارداشت: فعالیت های اجتماعی که منجر به مشارکت دانش آموزان به نیازهای ویژه در بهبود شرایط مدرسه، روستا و شهر می‌شود به مراتب تاثیر بیشتری نسبت به فعالیت های آموزشی در رسیدن به خوداتکایی دانش آموزان بیشتر است و از جمله این فعالیت ها، برنامه‌های ورزشی است که تلاش شده شرایط ورزش در هر سطحی متناسب با نیازهای دانش آموزان فراهم شود.
وی افزود: هم اکنون 200 اتاق درس تربیت بدنی در مدارس استثنایی احداث کردیم و امسال 40 اتاق تربیت بدنی دیگر نیز به یاری خداوند احداث خواهد شد.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استنثایی کشور خطاب به معلمین مدارس استثنایی گفت: تا جایی که امکانپذیر است زمینه فعالیت های اجتماعی دانش آموزان بانیازهای ویژه را فراهم کنید و کارهای مهارتی را نیز به آنها آموزش دهید تا این عزیزان بتوانند با کسب مهارت های لازم متناسب با ویژگی های خود، به خوداتکایی برسند که در همین راستا طی تفاهم‌نامه ای که سازمان استثنایی کشور با سازمان فنی و حرفه ای کشور منعقد کرد مقرر شد به فارع التحصیلان هنرستان های کارودانش خاص پس از ارزیابی های لازم، گواهی نامه اشتغال اهدا شود.
الماسی ضمن ابراز تاسف از نبود مدرسه پیش حرفه ای در شهرستان جوین گفت: طی هماهنگی که هم اکنون صورت گرفت 500 میلیون تومان جهت احداث کارگاه مهارت آموزی برای دانش آموزان در نظر گرفته شد و با رایزنی که با اداره کل نوسازی خواهیم داشت زمینه احداث آموزشگاه پیش حرفه ای را نیز در این شهرستان فراهم می‌کنیم.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استنثایی کشور با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند خدمت به معلولین خدمت به نبی اکرم است بیان کرد: با خدمت‌رسانی به دانش آموزان بانیازهای ویژه هم وظیفه شغلی خود را انجام می دهیم هم به نظام تعلیم و تربیت خدمت می‌کنیم و هم به آموزه های دینی که بر خدمت به معلولین تاکید کرده اند عمل می‌کنیم.
گفتنی است؛ این زمین چمن در زمینی به مساحت 600 مترمربع، با همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و به همت اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با هزینه ای بالغ بر هشتصد میلیون تومان احداث شد.
انتهای پیام/282/.