سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سفر رئیس مجلس به لبنان نشان از ایستادگی و قدرت مقاومت دارد

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 13:53
اسلامشهر-امام جمعه اسلامشهر گفت: سفر رئیس مجلس به لبنان نشان از ایستادگی و قدرت مقاومت دارد.
رژيم،صهيونيستي،مقاومت،سفر،اسلامشهر،لبنان،دفاع،اسلامي

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اسلامشهر ضمن اشاره به دفاع مشروع، قانونی و برگرفته از حقوق بین المللی مقاومت گفت: دفاع غزه، لبنان و یمن در مقابل تهاجم رژیم صهیونیستی یک دفاع مشروع و به حق است.
امام جمعه اسلامشهر افزود: منطق مقاومت برگرفته از گفتمان انقلاب اسلامی ایران است که یک گفتمان غالب در منطقه است و معادلات حاکم بر غرب آسیا را به نفع امت اسلامی دگرگون ساخته است.
امام جمعه اسلامشهر اظهار کرد: با گذشت یک سال از طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی هیچ گونه دستاوردی نداشته است و از این به بعد هم این رژیم جنایتکار دستاوردی به دست نخواهد آورد.
وی همچنین به حضور افتخار آفرین دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به لبنان اشاره کرد و گفت: اینکه یک مقام بلندپایه کشوری در فضای جنگی منطقه با شجاعت به لبنان سفر می‌کند نشان از پیام ایستادگی و مقاومت و ضعف و ناتوانی رو به زوال رژیم صهیونیستی است.
برقراری سفر منطقه‌ای وزیر امورخارجه را نیز مغتنم شمرد و ابراز امیدواری کرد که این سفر منطقه‌ای بتواند در جلوگیری از خونریزی رژیم صهیونیستی و تقویت جبهه مقاومت مؤثر باشد.