سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

افزایش 16 درصدی پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور ایلام

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 14:29
رئیس دانشگاه پیام نوراستان ایلام از افزایش 16 درصدی پذیرفته شدگان این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
دانشگاه،نور،پيام،شهريه،مقطع،ايلام،وام،دانشجويان،انتخاب،استان

فرزاد اسفندیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در ایلام از رشد 16 درصدی پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور استان خبر داد و اظهار داشت: 2263 نفر درسال تحصیلی جدید دانشگاه پیام نور استان ایلام را انتخاب کرده‌اند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام، با بیان اینکه برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور مهم ترین اولویت دانشگاه پیام نور است، افزود: این دانشگاه با دریافت کمترین میزان شهریه بهترین خدمات آموزشی را با شرایط یکسان در سراسر کشور ارائه می دهد و تاکنون نیز توانسته عدالت آموزشی را به شکل مطلوبی برای تمامی دانشجویان برقرار کند.
وی تصریح کرد: کم‌ترین شهریه دربین دانشگاه‌ها، امکان مهمان در مراکز دیگر، امکان انتخاب محل آزمون و برگزاری کلاس‌های الکترونیکی و حضوری و وام صندوق رفاه از جمله خدمات حائز اهمیت و مزیت این دانشگاه برای دانشجویان و علاقه‌مندان است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام ضمن تبریک به پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه بیان کرد: پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال 1403 می‌توانند به صورت غیر حضوری از تاریخ 25 مهر ماه الی 7 آبان و حضوری از تاریخ 28 مهر ماه الی 12 آبان با مراجعه سامانه جامع ثبت نام دانشگاه پیام نور است به آدرس http://reg.
pnu.ac.irاقدام کنند.
اسفندیاری در ادامه با بیان اینکه انتخاب واحد دانشجویان جدید الورود از تاریخ 28 مهر ماه الی 7 آبان است، افزود: همچنین پذیرفته شدگان می توانند با پرداخت شهریه ثابت نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند و مابقی شهریه را تا قبل از پایان امتحانات نیمسال پرداخت کنند.
وی در پایان به مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور نیز اشاره یی داشت و گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی‌ 30 میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد 50 میلیون ریال و در مقطع دکترا 70 میلیون ریال است که این وام ها بدون کارمزد بوده و تسویه آنها بعد از فارغ التحصیلی دانشجو می باشد.
انتهای پیام/180/.