سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهدای محور مقاومت مایه افتخار امت اسلامی هستند

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 14:41
قرچک- امام جمعه قرچک گفت: شهدای محور مقاومت مایه افتخار امت اسلامی هستند.
اسلامي،مقاومت،جبهه،جمعه،قرچك،اسماعيلي،امت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه جمعه قرچک با بیان مجاهدت‌های جبهه مقاومت اظهار کرد: شهدای تابناک مقاومت با صبر خود مایه افتخار امت اسلامی شدند، شهدایی که جان شیرین خود را فدا کردند تا بتوانند از جبهه حق به نحواحسن دفاع کنند.
وی افزود: امروزه مهمترین وظیفه امت اسلامی این است که با روحیه جهادی خود از جبهه حق دفاع کنند تا در نهایت رژیم غاصب صهیونیستی نابود شود.
امام جمعه قرچک گفت: مقام معظم رهبری به امت‌های اسلامی سفارش کرده است تا آنانی که مصیبت می‌بینند را همراهی کنیم و لحظه‌ای سست و دلسرد نشویم چراکه در مقابل آن رژیم باید همگان بایستیم.
وی اضافه کرد: حمایت همه جانبه گروه‌های مقاومت بر محوریت ایجاد وحدت اسلامی، منطق مقاومت و حقوق بین‌الملل یکی از وظایف اساسی مردم ایران، عراق، سوریه، یمن و افغانستان است.
اسماعیلی گفت: با اتحاد، همدلی و برادری امت‌های اسلامی قطعاً پیروزی از آن ماست اما در این دوره هیچگاه نباید امت‌های مختلف به یکدیگر بی‌احترامی کنند و اتحاد را بشکنند.