سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امروز مردم غزه و لبنان نیازمند کمک‌های مالی هستند

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 14:47
اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت:امروز مردمان غزه لبنان و سوریه و کسانی که در برابر استکبار جهانی در حال جنگ هستند نیاز به کمک مالی دارند.
اصفهان،سربازان،شهادت،شهيد،سيد،جمعه،نيلفروشان،نصرالله،تشييع،ب ...

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عباد سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه خودم و همه مسلمانان را به تقوای الهی و ترک معاصی دعوت می‌کنم، اظهار کرد: امیدوارم پروردگار الهی اطاعت از خودش را به همه بندگان عنایت بفرماید.
وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله ابراز کرد: این شهید بزرگوار افتخاری برای شیعه بود، کسی بود که عرب‌ها او را به عنوان بزرگترین مرد از نظر جایگاه و ارزش می‌دانستند اما به زمانی که به دیدار رهبر معظم انقلاب آمد دست ایشان را بوسید، زمانی که از وی پرسیدند شما چرا این کار را در جمع انجام دادید گفت می‌خواستم همه بدانند که من خدمتگزاری برای ایشان هستم.
امام جمعه اصفهان همچنین با تسلیت شهادت سرلشکر شهید عباس نیلفروشان ابراز کرد: از همه مردم در همه استان‌های کشور که در مراسم تشییع این شهید بزرگوار شرکت کردن قدردانی می‌کنم، در اصفهان نیز تشییع جنازه بسیار با ارزش برگزار کردند.
وی با بیان اینکه مردم اصفهان و ایران به خوبی می‌دانند که شهدا عابری کشورند و همواره تکریم آنها را وظیفه خود می‌دانند، گفت: شهید نیلفروشان از ۱۸ سالگی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت و تا پایان عمر در این راه تلاش کرد و این افتخار بزرگی برای اصفهان است.
آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: دشمنان به این فکر افتادند که اگر سران نیروی مقاومت را به شهادت برسانند موفق می‌شوند، نتانیاهو پس از شهادت سید حسن نصرالله از کلمه راحت استفاده کرد و گفت ما راحت شدیم، این فکر غلط و ناشی از نفهمی است.
وی با بیان اینکه اسرائیل شیعه را نمی‌شناسد و فکر می‌کند سربازان ما نیز مانند سربازان خودشان در صورت بروز هرگونه زخم و شکستگی صحنه را ترک می‌کنند، افزود: سربازان آنها به زور می‌آیند و انگیزه‌ای ندارند و بتوانند فرار کنند فرار می‌کنند در صورتی که سربازان ما وقتی که بدانند در دفاع از حق و عدالت می‌جنگند ر کدام همانند یک سردار عمل می‌کنند.
امام جمعه اصفهان با بیان اینکه سربازان ما با جان و دل به صحنه می‌آیند، گفت: آنها نمی‌دانند که فرزندان ایران در زمان ۸ سال دفاع مقدس برای اینکه بتوانند به جبهه بروند تاریخ تولد خود را در شناسنامه تغییر می‌دادند، در زمان پیامبر اسلام و انبیا نیز انسان‌های مؤمن به جنگ می‌رفتند و افرادی که ایمان کامل نداشتند بهانه می‌گرفتند و نمی‌رفتند.
وی با بیان اینکه خداوند خریداری رزمندگان اسلام و جبهه‌های حق علیه باطل است، گفت: امروز مردمان غزه لبنان و سوریه و کسانی که در برابر استکبار جهانی در حال جنگ هستند نیاز به کمک مالی دارند.