سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

غزه به قلب مقاومت تبدیل شده است

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 14:47
بندرعباس - امام جمعه میناب گفت: امروز مقاومت مردم جنوب لبنان الگوی برای مردم مسلمان غزه و حماس شده است وغزه به قلب مقاومت تبدیل شده است.
مقاومت،ميناب،محور،جمعه،رژيم،ايران،راهبردي،اسلام،خانواده،انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر.
آیت الله محسن ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان میناب اظهار کرد: محور مقاومت به معنای عمق راهبردی انقلاب اسلامی است و مرز راهبردی انقلاب نیز امروز در سطح بین‌الملل و منطقه توسعه پیدا کرده است و اگر بپرسند ایران کجاست؟
باید گفت که ایران در متن مقاومت و مبارزه با استکبار است.
وی با اشاره به برکات منطق مقاومت بعد از طوفان الاقصی اقدامات مهم کشورهای محور مقاومت افزود: غزه به عنوان قلب مقاومت، لبنان افتخار مقاومت و یمن شمشیر مقاومت و عراق پابه‌پای مقاومت دانست.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری یادآور بیان‌کرد: سوریه همراه مقاومت تا ایران اسلامی به عنوان مرکز مقاومت، چنان زخم‌های کاری بر پیکر جرثومه نحس رژیم صهیونیستی وارد کرده که رژیم جعلی را در اهداف اعلامی ناکام گذاشته و موجب سقوط اقتصاد آن شده است.
امام جمعه میناب خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها در بن بست روانی قرار گرفتند رژیم حکومتی آنها پریشان و مستأصل شده است.
وی تصریح کرد: این شرایط امروز جهان اسلام است و امت اسلام باید بر اصولی که این قدرت را خلق کرده ثابت قدم باشند، این اصول نیز عقلانیت، معنویت، شجاعت و ایستادگی در صراط مستقیم، وحدت کلمه در حول محور قرآن، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است.
خطیب جمعه میناب پیرامون بحث هفته‌های گذشته خانواده گفت: دین داری در تحقق خانواده نقش اساسی و باید مورد توجه والدین قرار گیرد.