سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مسئولان گلستان جلوی ساخت وساز غیرمجاز را بگیرند/لزوم ساخت پارکینگ

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 15:30
بهارستان- امام جمعه گلستان از مسئولان خواست به وظیفه خود عمل کنند و جلوی ساخت و ساز غیر مجاز را بگیرند.
گلستان،جمعه،فلسطين،سازمان،خطيب،امام،اشاره،الاقصي،طوفان،مشروع ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدسجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گلستان گفت: یکی از مهمترین اصول بندگی این است که انسان خدا را مالک همه چیز و خودش را امانت دار بداند، اگر این اعتقاد در انسان پیدا شود خیلی راحت و با آرامش زندگی می‌کند و با روی آوردن دنیا به سمت او خودش را نمی بازد و از مسیر حق و حقیقت دور نمی‌شود بلکه از نعمت‌ها به درستی استفاده می‌کند.
امام جمعه گلستان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: یک سال از عملیات غافلگیرانه و موفق طوفان الاقصی گذشت، مردم فلسطین و رزمندگان حماس حق دارند از خودشان دفاع کنند و حمایت از مردم فلسطین هم بر حکم عقل و شرع مشروع است.
لذا اقدام انصارالله یمن، حشد الشعبی عراق، حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین هم دفاع از مظلوم و حق مشروع است.
وی در ادامه بیان کرد: در طول این یک سال شاهد جنایات فراوان و کم نظیر از سوی رژیم کودک کش اسرائیل بودیم نسل کشی بزرگی انجام شد، بعضی از فرماندهان ارشد رهبران سیاسی و دینی به شهادت رسیدند اما همچنان جبهه مقاومت پیروز میدان است.
خطیب جمعه گلستان اضافه کرد: امروز صهیونیست‌ها منفورترین افراد نزد ملت‌ها هستند، قطعاً پیروز میدان رژیم صهیونیستی نیست، حتی اگر هر روز خانه‌ها و بیمارستان‌ها را تخریب کند و دیوانه وار اردوگاه آوارگان را بمب باران کند.
امام جمعه گلستان گفت: یحیی سنوار از جمله مبارزان آشتی ناپذیر و سرسخت فلسطین بود که تا آخر در مسیری که به آن اعتقاد داشت به طور راسخ گام برداشت.
وی افزود: تجربه نشان داده با شهادت رهبران حماس، مقاومت نه تنها تضعیف نشد بلکه با روحیه بیشتری به مبارزه ادامه داد و شادی صهیونیست‌ها تداوم نخواهد یافت.
خطیب جمعه گلستان با اشاره به سالروز تأسیس سازمان ملل گفت: بزرگ‌ترین و معروف ترین سازمان جهانی که با هدف جلوگیری از جنگ تأسیس شده امروز به یک سازمان بی خاصیت تبدیل شده، بزرگترین نسل کشی و جنایت جنگی در حال وقوع است و سازمان ملل متحد فقط نظاره گر است و برخی اعضای آن شریک در این جنایت بزرگ هستند.
موسوی گفت: در نشست هفتگی رئیس جمهور با مقام معظم رهبری، مسائلی مانند بالا بردن قدرت خریدن مردم، کاهش مالیات کم درآمدها، افزایش پشتیبانی از مردم در سلامت و آموزش و پرورش و توجه به تأمین کالاهای اساسی مطرح شد، که نشان از اهمیت مساله اقتصاد و معیشت مردم است که دولتمردان باید به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی توجه بیشتری داشته باشند.
امام جمعه گلستان با اشاره به تراکم جمعیتی در بهارستان از مسئولان خواست، به وظیفه خود عمل کنند و جلوی ساخت و ساز غیر مجاز را بگیرند و انبوه سازان را مکلف به ساخت پارکینگ کنند، که اگر امروز اقدامی نشود فردا دیر خواهد بود.
خطیب جمعه گلستان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: امر به ورزش امر به خوبی‌ها است و هر چقدر بحث ورزش و تربیت بدنی در شهرستان تقویت شود به همان اندازه شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.