سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

صهیونیست ها در جریان شهادت شهید«سنوار» مرتکب خطای راهبردی شدند

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 15:41
پردیس- امام جمعه پردیس گفت: در جریان شهادت سنوار، رژیم صهیونیستی مرتکب یک خطای راهبردی شد و تصاویر مقاومت شهید سنوار را منتشر کرد.
مقاومت،ايران،لبنان،پرديس،يمن،غزه،صادق،وعده،حسيني

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس گفت: گفتمان مقاومت در ایران، سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین توانسته است معادلات حاکم بر منطقه غرب آسیا را به نفع مصالح عمومی امت اسلامی دچار دگرگونی کند.
وی با بیان این که حضور جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بین‌المجالس جهانی عرصه تازه‌ای برای دیپلماسی ضدصهیونیستی است، اضافه کرد: مقام‌های ایرانی با تحرک دیپلماتیک کم‌نظیر، در حال رساندن صدای مردم مظلوم لبنان و غزه به سیاستمداران و افکارعمومی جهان هستند.
امام جمعه پردیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سنوار افزود: در جریان شهادت سنوار، رژیم صهیونیستی مرتکب یک خطای راهبردی شد و تصاویر مقاومت شهید سنوار را منتشر کرد و صهیونیست‌ها با نمایش این فیلم، تأثیرات روانی شهادت این مبارز را برای رزمندگان مقاومت بسیار کاهش دادند.
حسینی ادامه داد: مهم‌ترین اقدامات کشورهای محور مقاومت بعد ازطوفان الاقصی عبارت است، از این که غزه به قلب مقاومت و لبنان به افتخار مقاومت، یمن شمشیر مقاومت، عراق به پایه مقاومت و سوریه به همراه مقاومت و ایران به ام القری مقاومت تبدیل شدند.
وی اضافه کرد: در بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ ایران در قالب وعده صادق ۱ با بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک، اهداف مهمی مخصوصاً مهم‌ترین پایگاه‌های نظامی اسرائیل را با هدف بازدارنگی رژیم جعلی مورد هدف قرار داد و در وعده صادق ۲ هم که ضربات محکم‌تری را به اسرائیل وارد کردیم.