سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ترویج فرهنگ مفاهیم قرآنی وظیفه ذاتی عقیدتی سیاسی ارتش است

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 15:41
انزلی- رئیس عقیدتی سیاسی منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) گفت: ترویج فرهنگ مفاهیم قرآنی وظیفه ذاتی عقیدتی سیاسی ارتش است.
ارتش،عقيدتي،سياسي،تأسيس،امام،انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیر ارسلان مرادی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندرانزلی به مناسبت گرامی داشت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: امام خمینی (ره) با نگاهی ژرف و عمیق نه تنها مانع از انحلال ارتش در اوایل انقلاب شد بلکه با دستور تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی از تفکرات باطل بهانه جویان معاند و افتادن ارتش به دست ضد انقلاب جلوگیری کرد.
وی افزود: بسیاری از چهل و هشت هزار شهیدی که ارتش تقدیم آرمان‌های امام (ره) کرد در واقع دستاوردی بود از وظیفه‌ای که امام راحل از جمله تقویت بنیه اعتقادی و معنوی، به سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش سپرده بود.
حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه امروز همان سازمانی که رهبر کبیر انقلاب در ارتش تأسیس کرد متولی ترویج فرهنگ قرآنی از جمله ۳۷ هزار حافظ قرآن کریم در بین کارکنان و خانواده‌ها شده است، گفت: ترویج فرهنگ مفاهیم قرآنی وظیفه ذاتی عقیدتی سیاسی ارتش به شمار می‌رود.