سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رجزخوانی‌های رژیم پوشالی صهیونیستی از روی عجز و ناتوانی است

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 15:47
ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ایران کشوری مستقل و قدرت برترمنطقه است و تمام رجزخوانی‌های رژیم صهیونیستی از روی عجز و ناتوانی است.
جمعه،رژيم،ايران،صهيونيستي،اسلامي،اروميه،نماز،مقاومت،رهبر،انق ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به اهداف رژیم صهیونیستی در جنایات غزه و حمله به جبهه مقاومت گفت: تاکنون رژیم صهیونیستی به هیچکدام از اهداف خود در خصوص نابودی حماس و از بین بردن غزه نائل نشده است و نباید به هیچ عنوان از رجزخوانی این رژیم پوشالی ترسید.
وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد از حد خود بگذرد، یک هدف محدود و مشخص برای موشک‌ها و پهپادهای نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ ایران کشوری مستقل است و به قدرت منطقه تبدیل شده، اما رژیم صهیونیستی از نظر اقتصادی، دیپلماسی و نظامی و… به آمریکا وابسته است.
وی با بیان اینکه وظیفه ماست که در مقابل هجمه‌های پوشالی دشمنان بایستیم، افزود: در مسیر مقاومت اگر توان و امکان حضور در نبرد با رژیم صهیونیستی بر کسی وجود ندارد از طریق مالی در مسیر جهاد و تقویت جبهه مقاومت مساعدت کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ملت ایران اسلامی پشتیبان ملت مظلوم لبنان و فلسطین است و دفاع از مظلومان یک واجب شرعی و نمی‌توان از این مسیر و هدف عقب نشینی کرد.
وی اظهار کرد: اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران خودش با خلبانی و راهبری یک هواپیما عازم لبنان شد پیامی داشت و این بیانگر قدرت نظام اسلامی و استقلال آن است که اینگونه اعلام موضع می‌کند.
حجت الاسلام قریشی بیان کرد: ما نمی‌توانیم کوتاهی کنیم و عقب نشینی داشته باشیم و این قول خداوند و واجب شرعی است که باید در راه آنان جنگ کنید و مستضعفان را نجات دهید.
وی با اشاره به تبلیغ موضوع هلال شیعی توسط دشمنان و اینکه ایران در صدد ایجاد هلال شیعی است، گفت: رهبر معظم انقلاب مساله اسلام در مقابل کفر را مطرح کردند و گفتند که بحث شیعه و سنی نیست و شهید هنیه یک شخصیت سنی، قهرمان سنی مقاومت و مهمان ایرانی‌ها بودند که به شهادت رساندند.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: در لبنان و سوریه نفوذ و حضور خوبی دارد و ما در کنار آنان هستیم و هر کسی بخواهد در این زمینه فاصله بیاندازند نظام اسلامی به آنها نزدیک شده و دست روی گلوی آنان می‌گذارد.
وی با اشاره به خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: نماز رهبر انقلاب وعده صادق سوم است و این یک مرحله حساسی بود که رهبر انقلاب در نماز جمعه با بیش از ۲ میلیون نفر حضور یافتند و خطبه‌ها را با شجاعت بیان کردند و این بیانگر اینست که ایران آماده است.
امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه‌ها اطاعت از دستور خداوند و پرهیز از گناه و حرام را تنها راه نجات انسان دانست و رعایت تقوا، قرض به مؤمن، ولایت‌پذیری و حضور در نماز جماعت را از عوامل مؤثر در عبور آسان از پل صراط بیان کرد.