سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دولت‌های مستکبر از حق وتو استفاده ابزاری می‌کنند

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 15:58
گناباد- امام جمعه گناباد گفت: دولت‌های مستکبر از حق وتو استفاده ابزاری می‌کنند.
سازمان،ايران،گناباد،دول،نسب،صادقي،جمعه،صادرات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه‌های نماز جمعه گناباد در مسجد جامع و مصلای امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه سازمان ملل به سازمان دول تبدیل شده است، اظهار کرد: هدف از تشکیل این سازمان جلوگیری از سرکشی کشورها بود اما متأسفانه امروز تبدیل به سازمان دول شده است و دولت‌های مستکبر از حق وتو استفاده ابزاری می‌کنند.
امام جمعه گناباد با تقدیر از سفر شجاعانه رئیس مجلس و وزیر امور خارجه به لبنان در میان امواج آتش و خون، این اقدام را نشانه شجاعت ملت ایران دانست و تصریح کرد: علی‌رغم اینکه حزب‌الله رهبر بزرگ و جمعی از فرماندهان را از دست داد، اما همچنان با قدرت ایستاده و خواب از چشم صهیونیست‌ها گرفته است.
وی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: اگرچه ایران به دلایل انسانی با ساخت بمب اتم مخالف است اما در صورت شیطنت دشمنان جنایت‌کار، می‌تواند با سرعت سلاح هسته‌ای بسازد و متجاوزین را سر جایشان بنشاند.
صادقی نسب با توجه به روز صادرات خواستار رفع مشکلات و استفاده از بازار کشورهای همسایه برای صادرات کالاهای باکیفیت ایرانی شد.