سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توهم قدرت رسانه‌ای و ساختگی صهیونیست‌ها در حال فروپاشی است

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 15:58
بویین‌زهرا- امام‌جمعه بویین‌زهرا گفت: توازن قدرت به نفع جبهه مقاومت و حزب‌الله در حال رقم خوردن است و توهم قدرت رسانه‌ای و ساختگی رژیم در حال فروپاشی است.
رژيم،رضواني،صهيونيستي،قدرت،ادامه،جنايات،محاكمه،همكاري،جهان،ج ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین‌زهرا اظهار کرد: توصیه‌ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب در نشست با رئیس‌جمهور شامل مواردی همچون توجه ویژه به تأمین کالاهای اساسی در بودجه ۱۴۰۴، افزایش پشتیبانی از مردم در موضوع سلامت و آموزش‌وپرورش، گسترش همکاری با کشورهایی که تمایل به همکاری دارند و بالا بردن قدرت خرید مردم از طریق کاهش مالیات کم‌درآمدها بود.
وی با بیان اینکه امروز مردم غزه و لبنان نیازمند کمک‌های مالی و معنوی جهان اسلام هستند، افزود: عملیات پیچیده و ترکیبی حزب‌الله، رژیم صهیونیستی را به گوشه رینگ کشانده و با بحران جدی مواجه کرده است.
امام‌جمعه بویین‌زهرا ادامه داد: توازن قدرت به نفع جبهه مقاومت و حزب‌الله در حال رقم خوردن است و توهم قدرت رسانه‌ای و ساختگی رژیم در حال فروپاشی است.
وی بیان کرد: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به چادرهای آوارگان فلسطینی زمانی رخ داد که اکثر مردان و زنان و مخصوصاً کودکان در حال خواب و استراحت بودند.
حجت‌الاسلام رضوانی اضافه کرد: در جهان امروز فقط ملت‌های حق‌طلب‌اند که با تظاهرات مستمر خود خواستار برخورد و محاکمه این رژیم جعلی و اشغالگر هستند.
وی تصریح کرد: باید جامعه جهانی و سازمان ملل به مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود در قبال جلوگیری از ادامه این جنایات عمل کنند و مسببین آن را محاکمه و به دار مجازات بیاویزد.
امام‌جمعه بویین‌زهرا گفت: تنها راه جلوگیری از افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی، اقدام هماهنگ کشورها و دولت‌های مسلمان و ریشه‌کن کردن این غده سرطانی از منطقه غرب آسیا است.
وی ادامه داد: سفر شجاعانه دکتر قالیباف به بیروت اولاً نشانگر عزم قوی ایران اسلامی و پایداری روحیه حاج قاسم‌ها در جامعه و ثانیاً ایستادگی در برابر جنایات رژیم سفاک صهیونیستی بود.
حجت‌الاسلام رضوانی در پایان با اشاره به تغییر مدیران در دولت یادآور شد: مسئولان باید تا آخرین ساعت خدمت، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.