سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تعیین نرج جدید نان در کیش

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 16:52
رئیس اداره غله و تعزیرات آرد و نان کیش با اشاره به تغییر قیمت نان در کشور و استان هرمزگان گفت: پنج جلسه شورای آرد و نان در کیش برگزار و نرخ جدید نان تعیین شده است.
نانوايي،كيش،نان،كنجدي،پخت،سنگك،نانوايان،صدف

به گزارش روز جمعه خبرگزاری تسنیم از کیش، مهدی افشون اظهار داشت: نرخ تعیین شده به استان و سپس به سامانه نانینو ارسال می‌شود و پس از بارگذاری نرخ جدید در سامانه نانینو در دستگاه های کارتخوان‌ نانوایی‌های کیش فعال خواهد شد.
وی تصریح کرد: به دلیل تخلف برخی از نانوایان، پخت و عرضه نان کنجدی بزرگ خارج از قیمت مصوب در کیش ممنوع است و از ساکنان و گردشگران خواستاریم تا در نانوایی‌ها از درخواست پخت نان بزرگ کنجدی خارج از قیمت عرف خودداری کنند.
رئیس اداره غله و تعزیرات آرد و نان کیش گفت: متاسفانه برخی از نانوایان متخلف از این درخواست مردمی سو استفاده می‌کنند و با کم فروشی و یا گرانفروشی دست به تخلف می‌زنند و در این ارتباط یک واحد نانوایی سنگک پلمب شد.
افشون ابراز داشت: در روز‌های آینده نوشته‌های ممنوعیت پخت نان بزرگ و کنجدی در نانوایی‌ها در محل رویت مشتریان نصب خواهد شد
وی بیان داشت: سه مجوز تاسیس نانوایی از استان برای مناطق محدوده مرجان، فاز هفت و پنج صدف در نظر گرفته شده و در صدد هستیم با ارائه فراخوان بتوانیم از مکان‌های استیجاری سازمان منطقه آزاد کیش برای راه اندازی این نانوایی ها بهره‌برداری کنیم.
به گفته این مقام مسوول یک نانوایی سه منظوره در بخش فاز هفت صدف نیز با مالکیت بخش خصوصی در روز‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.
براساس این گزارش، از 33 نانوایی فعال در جزیره کیش، 29 نانوایی سنتی و 4 نانوایی فانتزی است.
نانوایی های سنتی شامل 10 نانوایی لواش، 2 نانوایی تافتون و به ترتیب 9 و 8 نانوایی بربری و سنگک است.
انتهای پیام/7558/.