سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تصاویر منتشر شده از تنبیه بدنی یک دانش‌آموز، مربوط به هند است

مهر | اجتماعی و حوادث | جمعه، 27 مهر 1403 - 17:52
وزارت آموزش و پرورش در پی انتشار تصاویر دلخراش تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در شبکه‌های مجازی اعلام کرد:این تصاویر، مربوط به دو سال پیش و از مدرسه‌ای در هند است.
پرورش،آموزش،وزارت،مجازي،تعليم،معلمان،اخبار،نگراني

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ضمن تأکید بر حفظ شأن و کرامت معلمان و تضمین سلامت جسمی و امنیت روانی دانش‌آموزان در جامعه، از کاربران فضای مجازی درخواست می‌شود که بدون بررسی صحت و سقم موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش، از انتشار اخبار و تصاویر منفی و خلاف واقع در فضای مجازی خودداری کرده و از ایجاد نگرانی برای خانواده بزرگ نهاد تعلیم و تربیت کشور و خانواده‌های پرهیز کنید.
بی شک همه ارکان وزارت آموزش و پرورش، با استفاده از تمام ظرفیت خود، تلاش می‌کنند بستری بانشاط، آرام و خالی از هرگونه استرس و نگرانی را برای تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی فراهم کنند تا آینده سازان کشور را به سوی فتح قله‌های توسعه و پیشرفت رهنمون سازند.
آنها اجازه نخواهند داد تا برخی با اقدامات سخیف خود، آرامش حاکم بر نظام آموزشی را برهم زده یا قداست شغل معلمی را خدشه دار کرده و جایگاه والای معلمان عزیز را متزلزل کنند.
خواهشمند است اخبار مربوط به وزارت آموزش و پرورش از طریق پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس https://medu.gov.ir پیگیری کنید.