سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ژاوی با فلیک ملاقات کرد +عکس

مشرق | ورزشی | جمعه، 27 مهر 1403 - 17:58
سرمربی سابق تیم فوتبال بارسلونا با جانشین خود در این تیم ملاقات کرد تا نشان دهد آنچه پس از اخراجش گفت در حد حرف نبوده است.
بارسلونا،ژاوي،آرزوي،سرمربي،موفقيت

به گزارش مشرق، یکی از جملاتی که ژاوی هرناندس در آخرین نشست خبری‌اش به‌عنوان سرمربی بارسلونا گفت این بود که از فردای آن روز او هم یکی مانند هزاران هوادار بارسلونا خواهد بود که از روی سکوها آبی‌واناری‌ها را تشویق می‌کنند.
با اینکه جدایی‌اش از بارسلونا با یکسری حواشی همراه شد و خوان لاپورتا رئیس باشگاه نیز با طعنه و کنایه درباره‌ او صحبت کرد، ژاوی ثابت کرد که این تیم همچنان در قلب او جا دارد و موفقیت آن آرزوی همیشگی‌اش است.
طبق گزارش نشریه اسپورت، کاپیتان سابق آبی‌واناری‌ها به تازگی تصویری در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده است که او را همراه دو فرزندش در کنار هانسی فلیک سرمربی فعلی بارسلونا در مکانی که ظاهراً منزل شخصی ژاوی است، نشان می‌دهد.
ژاوی در کنار این تصویر به سه زبان کاتالان، اسپانیایی و انگلیسی، ضمن آرزوی موفقیت برای جانشین خود روی نیمکت بارسلونا، شعار «زنده‌باد بارسلونا» را نوشته است.
پست ژاوی تاکنون از سوی نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر پسندیده شده است و نزدیک به ۱۰ هزار نفر هم درباره آن اظهارنظر کرده‌اند.