سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راهیان نور غرب کشور با استقبال بالای دانشجویان همدانی برگزار شد

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 18:30
همدان _ مدیر اردویی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان گفت:راهیان نور غرب کشور با استقبال بالای دانشجویان همدانی برگزار شد.
نور،مهر،دانشجويان،استان،راهيان

حسین عابدی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: راهیان نور شمال‌غرب امسال با استقبال خوب دانشجویان استان همدان رو به رو شد و حدود ۴۵۰ نفر متقاضی شرکت در این برنامه فرهنگی، تربیتی شدند.
مدیر اردویی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان افزود: اعزام دانشجویان استان در دو مرحله به مناطق عملیاتی کردستان برنامه‌ریزی شده که مرحله اول آن از صبح روز پنجشنبه ۲۶ مهر ماه آغاز شد و تا عصر و تا عصر امروز به پایان می‌رسد.
وی تصریح کرد: کاروان دوم راهیان نور کردستان که اعزام برادران دانشجو به این مناطق سراسر نور می‌باشد هفته آینده ۳ و ۴ آبان برنامه‌ریزی شده است.
عابدی‌مهر تاکید کرد: ما در این برنامه از یادمان شهدای دریاچه زریوار، یادمان شهدای والفجر۴ و باشگاه افسران بازدید خواهیم داشت و در کنار زیارت شهدا برنامه‌های تفریحی نیز جهت افزایش نشاط دانشجویان برنامه‌ریزی شده است.