سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واکنش کرملین به شهادت یحیی السنوار: روسیه، نگران پیامدهای این اقدام برای خاورمیانه است

اعتماد | همه | جمعه، 27 مهر 1403 - 19:40
سخنگوی کرملین اعلام کرد: روسیه، نگران پیامدهای این اقدام برای منطقه خاورمیانه است.
جنبش،يحيي،حماس،شهادت،دفتر،اقدام،سياسي،رئيس،كرملين،پيامدهاي

واکنش کرملین به شهادت یحیی السنوار: روسیه، نگران پیامدهای این اقدام…
کد خبر: 679841 | ۱۴۰۳/۰۷/۲۷ ۱۹:۳۹:۱۷
سخنگوی کرملین در پاسخ به پرسشی درباره اقدام رژیم اسرائیل در به شهادت رساندن یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: روسیه، نگران پیامدهای این اقدام برای منطقه خاورمیانه است.
به گزارش ایرنا، دیمیتری پسکوف روز جمعه در پاسخ به این سوال که کرملین به اقدام اسرائیل چه واکنشی نشان می‌دهد، گفت: نکته اصلی برای ما پیامدهایی است که ما شاهد آن هستیم.
وی اظهار داشت:‌ فاجعه انسانی و پیامدهای آن برای غیرنظامیان در نوار غزه و لبنان بیشترین نگرانی را در خاورمیانه برای مسکو ایجاد کرده است.
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس عصر جمعه اعلام کرد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی این جنبش مقاومت فلسطین در اقدام تروریستی روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
لیل الحیه تأکید کرد: یحیی سنوار پس از خروج از زندان به جانفشانی های خود ادامه داد تا اینکه به طوفان عظیم(عملیات طوفان الاقصی) رسید.
وی افزود: السنوار تداوم راه کاروان شهدای بزرگ همچون احمد یاسین موسس جنبش حماس است.
خون شهدا راه ما را نورانی و روشن می کند و انگیزه ای برای مقاومت وثبات خواهد بود.
الحیه خاطرنشان کرد: تا زمان برپایی دولت فلسطین بر تمام خاک این کشور و تعیین قدس اشغالی به عنوان پایتخت، جنبش حماس راه خود را ادامه خواهد داد.
شهادت یحیی سنوار و رهبران قبل از وی، به جنبش ما قدرت و صلابت بیشتری می دهد.
وی تاکید کرد که سنوار هیچ گاه به جبهه های نبرد پشت نکرد و درحالی که در خط مقدم صفوف نبرد بود و در مواضع مختلف جنگی حضور می یافت، به شهادت رسید.
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین گفت: اسرای رژیم صهیونیستی تنها با توقف کامل تجاوزها به نوار غزه و خروج کامل از آن و خروج زندانیان فلسطینی از زندان ها، به خانه باز خواهند گشت.