سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سانحه مرگبار ساوه به همدان ۱۱ کشته و ۷ مصدوم بر جای گذاشت

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 19:58
ساوه- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: سانحه رانندگی مرگبار چهار خودروی سواری در اتوبان ساوه به همدان ۱۱ کشته و ۷ مصدوم بر جای گذاشت.
حادثه،وقوع،دستگاه،شهرجردي،مصدومين،ساوه،آمبولانس

علیرضا شهرجردی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه جمعه (امروز) گزارشی مبنی بر برخورد چهار دستگاه خودروی سمتدسورن، تیبا و ۲ دستگاه خودرو در اتوبان ساوه به همدان، نرسیده به شهر غرق‌آباد، اعلام شد.
وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر، ۲ دستگاه آمبولانس به همراه اتوبوس آمبولانس اورژانس ساوه به محل وقوع حادثه اعزام شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: متأسفانه بر اثر وقوع این سانحه ترافیکی، تاکنون ۱۱ نفر جان خود را از دست داده و هفت نفر مصدوم شده‌اند که حال تعدادی از مصدومان وخیم گزارش شده است و احتمال افزایش جانباختگان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی در حال امدادرسانی و انتقال مصدومین به مراکز درمانی هستند، افزود: هنوز علت دقیق وقوع این حادثه مرگبار ترافیکی اعلام نشده و توسط پلیس راه در دست بررسی است.
شهرجردی گفت: نجاتگران پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت صحنه حادثه با استفاده از تجهیزات تخصصی امدادونجات، اقدام به رهاسازی پیکر جان‌باختگان و مصدومین حادثه کردند.