سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لاریجانی: بدون شک مقاومت فلسطین ادامه دارد

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | جمعه، 27 مهر 1403 - 20:30
محمدجواد لاریجانی در خصوص شهادت یحیی سنوار نکاتی را بیان کرد.
مقاومت،رژيم،شهادت،لاريجاني،فرماندهان،صهيونيستي،شهيد،منطقه،پس ...

محمدجواد لاریجانی دیپلمات پیشین کشورمان و کارشناس ارشد مسائل غرب بین الملل در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به شهادت یحیی سنوار بیان کرد: در راه مقاومت شهادت یک جایزه محسوب می‌شود و حضور او در میدان با امکانات بسیار کم در برابر دشمنی که با تسلیحات فوق العاده شرکای آمریکایی و اروپایی است یک نقطه عطف محسوب می‌شود.
شهادت در دکترین مقاومت تقویت راه است
وی ادامه داد: یک اشتباه محاسباتی در کار آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود دارد مبنی بر اینکه گمان می‌کنند با شهادت رساندن رهبران مقاومت می‌توانند درخت مقاومت را بخشکانند در حالی که شهادت در دکترین مقاومت تقویت راه است.
از دستاور‌های این شهید بزرگوار همین بس که یکسال تمام است که این رژیم با حمایت عظیم آمریکا، انگلیس فرانسه و ...
در مقابله با مقاومت ناکام مانده است.
خون هریک از این فرماندهان و رزمندگان هزاران شکوفه جدید می‌رویاند و بدون شک مقاومت فلسطین ادامه دارد.
لاریجانی افزود: شهادت این شهید صحنه زیبایی را ترسیم کرد مبنی بر اینکه رهبران مقاومت خودشان در وسط میدان هستند.
شهید بزرگ ما سردار سلیمانی می‌گفت که تفاوت ما با نظام غرب این است که فرماندهان ما جلو هستند و به نیرو‌ها می‌گویند بیایید، اما در سایر سیستم‌های نظامی فرماندهان پشت سر نیرو‌ها قرار دارند و به نیرو‌ها می‌گویند بروید.
باید به فکر دوران پسا صهیونیسم در منطقه باشیم
این دیپلمات پیشین کشورمان تاکید کرد: خداوند انشااله از برکت این سردار رشید و یک فرمانده رشید شجاع و با نبوغ انشالله پیروزی‌های عظیمی برای مقاومت رقم خواهد زد و رژیم صهیونی میداند که مقاومت نه تنها از بین نمیرود بلکه قوی‌تر هم خواهد شد این تبلیغات هم برای القای پیروزی‌های کاذب است و گرنه هیچ پیروزی برای این رژیم وجود ندارد.
این رژیم که مدعی بود قوی‌ترین ارتش را دارد نصف شب موشک‌های مقاومت عراق، یمن و حزب الله مردمش را از خواب بیدار میکند و این رژیم یکی از بدبخت‌ترین‌های منطقه است.کارشناسان معتقدند که باید به فکر دوران پسا صهیونیسم در منطقه باشیم و جوانان باید در راستای پیروزی‌های آینده گام بردارند.
لاریجانی تصریح کرد که جبهه مقاومت در برابر جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی، پیروزی‌های بزرگی به دست آورده و اطمینان داد که این مقاومت قوی‌تر از قبل خواهد شد.
او نقد‌هایی نیز به نقش کشور‌های غربی داشت و فعالیت‌های آنها در حمایت از رژیم صهیونیستی را مورد سوال قرار داد.