سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

70 درصد اراضی کشاورزی استان کردستان تثبیت مالکیت شد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 20:52
رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در حال حاضر بیش از 70 درصد اراضی کشاورزی در استان کردستان تثبیت مالکیت شده و امیدواریم تا پایان سال تمامی اراضی کشاورزی تثبیت شوند.
استان،كردستان،اسناد،مديران،ثبت،اعظمي،املاك،تثبيت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کردستان با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه کردستان، استان مجاهدت‌های خاموش است، اظهار داشت: خوشبختانه مدیران در دستگاه قضایی استان نیز با مجاهدت و روحیه خستگی‌ناپذیر در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
وی افزود: پست‌ها و مقام‌های دنیوی اعتباری و مجازی هستند و زمینه‌ساز سلوک یا نزول مسئولان خواهند شد و بستگی به عملکرد و نحوه خدمت‌رسانی به مردم دارد که مدیران و کارگزاران تا چه اندازه در تحقق این مه، اخلاص داشته و وظایف‌شان را به بهترین نحو ممکن انجام داده‌اند.
رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: دستگاه قضایی استان در بخش‌های مختلف با محدودیت، محرومیت و چالش‌های متعددی مواجه است اما این مسئله هیچ‌گونه خللی در انجام وظایف مدیران و کارکنان این مجموعه ایجاد نکرده است.
حسینی بر لزوم اجرای قانون الزام به ثبت اسناد رسمی اموال غیرمنقول در استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 70 درصد اراضی کشاورزی در استان کردستان تثبیت مالکیت شده و امیدواریم تا پایان سال تمامی اراضی کشاورزی تثبیت شوند.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از سیدامید زمانی، رضا اعظمی به عنوان مدیرکل جدید اداره ثبت اسناد و املاک کردستان معرفی شد.
اعظمی، پیش‌تر معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان بود.
انتهای پیام/486/