سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تصادف زنجیره ای در اتوبان ساوه ـ همدان با 11 کشته و 7 مجروح

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 20:52
فرمانده پلیس راه استان مرکزی از تصادف زنجیره ای در اتوبان ساوه ـ همدان با 11 کشته و 7 مجروح خبر داد و گفت: علت تصادف انحراف خودروی سمند به لاین مخالف بوده ا ست.
ساوه،همدان،برخورد،نفر،اتوبان،دستگاه،آمبولانس،سانحه،سواري،خودروي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در پی اعلام گزارش تصادف زنجیره‌ای ‌و برخورد چهار خودرو در اتوبان ساوه همدان، ‌11 نفر جان باختند و ‌7 نفر مجروح شدند ‌که روح‌الله عاشوری، فرمانده پلیس راه استان مرکزی علت سانحه تصادف را انحراف ‌خودروی سمند به لاین مخالف اعلام کرد.
وی‌افزود: در این سانحه که ساعت 17:21 امروز در کیلومتر 55 آزادراه ساوه همدان رخ داد، خودروی سواری سمند به لاین مخالف وارد شده‌و در ابتدا به صورت رخ به رخ با یک سواری تیبا برخورد کرده و پس از آن دو ‌‌خودروی پراید نیز که در مسیر خود در حال حرکت بود‌ند با خودروهای سمند و تیبا برخورد کرده‌اند که در تصادف زنجیره‌ای اتوبان ساوه ـ همدان، 11 نفر در دم فوت کردند و ‌7 نفر دیگر مجروح شدند.
‌علیرضا شهرجردی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز‌‌ در این باره اظهار داشت: ساعت 17 و 45 دقیقه جمعه (امروز) گزارشی مبنی بر برخورد چهار دستگاه خودروی سمندسورن، تیبا و 2 دستگاه خودرو در اتوبان ساوه به همدان، نرسیده به شهر غرق‌آباد، به مرکز هلال احمر اعلام شد که بلافاصله پس از دریافت این خبر، 2 دستگاه آمبولانس به همراه اتوبوس آمبولانس اورژانس ساوه به محل وقوع حادثه اعزام شد.
وی افزود: متأسفانه بر اثر وقوع این سانحه ترافیکی، تاکنون 11 نفر جان خود را از دست داده و هفت نفر مصدوم شده‌اند که حال تعدادی از مصدومان وخیم گزارش شده ‌و احتمال افزایش جانباختگان وجود دارد.
در حال حاضر نیروهای امدادی در حال امدادرسانی و انتقال مصدومین به مراکز درمانی هستند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطرنشان کرد: نجاتگران پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت صحنه حادثه با استفاده از تجهیزات تخصصی امدادونجات، اقدام به رهاسازی پیکر جان‌باختگان و مصدومین حادثه کردند.
علی حافظی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه در این باره اظهار داشت: دقایقی پیش گزارشی مبنی‌بر برخورد چهار دستگاه خودروی سواری در اتوبان ساوه - همدان، نرسیده به شهر غرق‌آباد، به اورژانس ساوه اعلام شد که در این برخورد مرگبار چهار خودروی سواری در اتوبان ساوه - همدان 11 کشته و 7 مصدوم بر جای گذاشت.
وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر، دو دستگاه آمبولانس به همراه اتوبوس آمبولانس اورژانس ساوه به محل وقوع حادثه اعزام شد.
متاسفانه بر اثر وقوع این سانحه حال تعدادی از مصدومان وخیم گزارش شده است و احتمال افزایش تعداد جانباختگان این سانحه‌ی مرگبار وجود دارد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی در حال امدادرسانی و انتقال مصدومین به مراکز درمانی هستند.
انتهای پیام/ 711/