سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جشنواره مینی والیبال دختران البرز برگزار شد

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 20:53
کرج- جشنواره مینی والیبال دختران استان البرز همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی در روزهای پنج شنبه و جمعه به میزبانی خانه والیبال استان برگزار شد.
واليبال،مسابقات،استان،هيأت،استعدادهاي،البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی والیبال دختران استان البرز همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی در روزهای پنج شنبه و جمعه به میزبانی خانه والیبال استان در سه رده سنی و با حضور بیش از ۹۰ تیم از باشگاه‌ها، آکادمی‌ها و پایگاه‌های استعدادیابی اشتهارد برگزار شد.
عبدالرضا کریم نیا در حاشیه این جشنواره هدف از برگزاری این دوره از مسابقات در بین دختران را ایجاد نشاط و شادابی در بین ورزشکاران رشته والیبال و کشف استعدادهای برتر عنوان و بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی برای آینده والیبال استان بسیار مفید و اثربخش است.
کریم نیا با اشاره به تلاش هیأت والیبال البرز برای حمایت از استعدادهای جوان و نوپای استان تصریح کرد: نوجوانان شرکت کننده در این دوره از مسابقات در سه رده سنی متولدین سال ۸۹ تا ۹۰، ۹۰ تا ۹۱ و ۹۱ به بعد بودند که در دو روز متوالی با یکدیگر رقابت کردند.
رئیس هیأت والیبال استان البرز افزود: ۱۰ داور درجه یک داوری یک مسابقات را بر عهده داشتند و نماینده هیأت به منظور کشف استعدادهای برتر در طول مسابقات حاضر بود.
بازیکنان مستعد این دوره از مسابقات زیر نظر هیأت و تحت نظر مربیان حرفه‌ای به تمرینات خود ادامه می‌دهند.