سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خون پاک شهید سنوار آتش خشم جبهه مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | جمعه، 27 مهر 1403 - 21:24
فرمانده کل ارتش در پیام تسلیت برای شهادت رئیس جنبش حماس، نوشت: خون پاک او، آتش خشم مدافعان و مبارزان جبهه مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند.
مقاومت،شهادت،فرمانده،فلسطين،رژيم،مبارزه،الله،عبدالرحيم،سرلشك ...

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، در پیامی شهادت اسطوره مقاومت، یحیی ابراهیم حسن سنوار، رئیس سرافراز دفتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا (سوره احزاب ـ آیه ۲۳)
شهادت اسطوره مقاومت، مرد خستگی‌ناپذیر جهاد فی سبیل الله، یحیی ابراهیم حسن سنوار، اگر چه برای پیروان مکتب مبارزه با رژیم سفاک صهیونی، تألم‌آور بود، اما خون پاک او، آتش خشم مدافعان و مبارزان جبهه مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند و جریان آن در شریان جنود الهی، ادامه و گسترش این مبارزه مقدس را نوید می‌دهد.
شهادت آن فرمانده عالی‌قدر، آن مصداق رجال صادق که در همه لحظات سال‌های زندگی سربازی بر عهد و پیمان با خدای خود برای دفاع از مظلومان فلسطین ایستاد و در معرکه نبردی نابرابر به درجه رفیع شهادت نائل شد، پیام روشن ادامه مسیر مقاومت و انگیزه بیشتر برای پیروان و عاشقان شهادت و همه حق‌طلبان عالم و اضمحلال رژیم خونریز صهیونیستی است که با حمایت حامیان جنایتکارش، به‌ویژه آمریکا، خون ده‌ها هزار انسان بی‌گناه را ریخته‌اند.
عروج آن فرمانده دلاور و بصیر به ملکوت اعلی را به محضر رهبر آزادگان جهان، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، ملت مقاوم فلسطین و آحاد رزمندگان جبهه مقاومت، تبریک و تسلیت، عرض می‌کنم و از خدای قادر و عادل، علوّ درجات شهیدان راه حق در مصاف با دشمنان بشریت را مسئلت دارم.
یقین داریم پرچم مبارزه با ظلم و ستم، همواره در اهتزاز خواهد بود و آزادی فلسطین، قدس شریف و پایان عمر ننگین غده سرطانی رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی، به‌زودی تحقق خواهد یافت.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی