سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چند ضربه موشکی و پهپادی مهم حزب‌الله به رژیم صهیونیستی - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | جمعه، 27 مهر 1403 - 22:11
حزب الله طی بیانیه های جداگانه از هدف قرار دادن شهر مهم حیفای اشغالی و چند پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از انبوهی از موشک و نیز پهپادهای انتحاری خبر داد.
پايگاه،حزب،الله،دفاع،حيفا،موشكي،صهيونيستي

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،حزب الله از هدف قرار دادن حیفا و چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی طی چند عملیات موشکی و پهپادی خبر داد.
در بیانیه حزب الله در خصوص ضربات موشکی سنگین به حیفای اشغالی آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای دفاع از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع آن و دفاع از لبنان و مردم آن و در چارچوب سلسله عملیات خیبر و پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و با ندای لبیک یا نصرالله، شامگاه جمعه، شهر حیفا را با انبوهی از موشکهای منحصر به فرد هدف قرار دادند.
مقاومت اسلامی همچنان برای دفاع از کشور و مردم مظلوم و سربلند خود در صحنه میدان حاضر است و از عمل به وظیفه خود برای بازداشتن دشمن از قلدرمآبی و ظلمش یک لحظه درنگ نخواهد کرد.
حزب الله همچنین در بیانیه دیگر از حمله به پایگاه عین شیمر پایگاه دفاع هوایی موشکی و پایگاه تیپ منطقه ای رژیم صهیونیستی در شرق الخضیره(شمال تل آویو) با انبوهی از پهپادهای انتحاری خود خبر داد.
حزب الله همچنین اعلام کرد که شامگاه جمعه، کریوت در شمال حیفا و تجمع نظامیان صهیونیست در اطراف عیتاالشعب را موشکباران کرده است.
انتهای پیام/