سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واعظی: «مقاومت» یک اندیشه اصیل است

مهر | سیاسی | جمعه، 27 مهر 1403 - 23:17
واعظی با انتشار پیامی در واکنش به شهادت یحیی سنوار نوشت: «مقاومت» یک اندیشه اصیل است و «اندیشه» در کُنه ذهن انسان باقی می‌ماند و با ترور رنگ نمی‌بازد.
مقاومت،نستوه،ايستادگي،يحيي،مجاهدين،شهادت،رژيم،مبارزين،واعظي، ...

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی قائم مقام و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه، شهادت یحیی سنوار به دست نظامیان غاصب رژیم صهیونیستی را در اکانت رسمی اینستاگرام خود تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
«وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا»
وخداوند مجاهدان را بر نشستگان به اجر و ثوابی بزرگ، برتری داده است.
(نساء ۹۵)
ترور مذبوحانه و از سر استیصال مجاهدین نستوه حق علیه باطل توسط رژیم خونخوار اشغالگر قدس، جز عزت بخشی به مکتب مقاومت و ایجاد سرمشق ایستادگی در اذهان سایر مبارزین، راه به جایی نخواهد برد و تنها انگیزه مجاهدین را در ایستادگی مقابل ظالم فزونی خواهد بخشید.
حکایت شهادت فرمانده نستوه یحیی سنوار، به نوع خود سروده‌ای حماسی از شجاعت و ایستادگی در برابر ظلم در تاریخ معاصر بود.
تاریخ شاهد است که شهید عزیز تا آخرین نفس برای آزادی مردم و سرزمین خود مبارزه کرد.
آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان آنها که به شکل جنون آمیز اقدام به «قتل نفوس» می‌کنند، بدانند که شعله مقاومت با ترورهای ناجوانمردانه و غیر انسانی خاموش نشده و بلکه فروزان‌تر خواهد شد.
«مقاومت» یک اندیشه اصیل است.
«اندیشه» در کُنه ذهن انسان باقی می‌ماند و با ترور رنگ نمیبازد.
با تالم فراوان نسبت به قتل نفس انسان‌های بی گناه در ایام اخیر، شهادت مجاهد نستوه شهید یحیی سنوار را خدمت مجاهدین محور مقاومت و مبارزین فلسطین ولبنان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد یکتا علو درجات و غفران واسع الهی را برای جملگی شهدای عظیم الشأن امروز و گذشته مسئلت می‌نمایم.
محمود واعظی
۱۴۰۳-۰۷-۲۷