سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ترور شهید سنوار توسط حماس و جبهه مقاومت بی‌پاسخ نخواهد ماند

مهر | استان‌ها | جمعه، 27 مهر 1403 - 23:24
قم- استاندار قم با تسلیت شهادت یکی سنوار گفت: این جنایت صهیونیستی توسط حماس و جبهه مقاومت بی‌پاسخ نخواهد ماند و غده سرطانی به زودی به سزای اعمال ننگین خود خواهد رسید.
مقاومت،شهيد،مجاهد،شهادت،مَن،حماس،شريف،جبهه،فلسطين،خانواده،پلي ...

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام استاندار قم در پی شهادت شهید سنوار به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (احزاب/۲۳)
خبر شهادت قهرمان بزرگ مقاومت فلسطین شهید یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس به دست پلیدترین ابنا بشر موجب تأسف و تالم شد.
آن مجاهد نستوه پرورش یافته مکتبی بود که در آن شهادت به عنوان ارزشمندترین و عظیم‌ترین فوز و شهیدان تضمین کننده مقاومت و پویایی جامعه اند و مشمول رحمت و نصرت خداوند هستند.
این فرمانده شجاع سالیان متمادی با شجاعت و عزمی راسخ و در کنار فرماندهان و مجاهدان بزرگی همچون مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه در خط مقدم مبارزه با اشغال گران صهیونیسم و دفاع از آرمان قدس شریف حضور داشت و سرانجام جان عزیز خویش را بر سرآرمان مقدسش تقدیم کرد.
بی‌شک این جنایت صهیونیستی توسط حماس و جبهه مقاومت بی‌پاسخ نخواهد ماند و غده سرطانی به زودی به سزای اعمال ننگین خود خواهد رسید.
اینجانب عروج این مجاهد خستگی‌ناپذیر و مخلص را به خانواده بزرگ جهان اسلام، جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و فلسطین، همرزمان و خانواده شهیدپرور ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای روح بلندشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نمایم.