سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رهبر انصارالله: سنوار در میدان مبارزه، شرف و قهرمانی به شهادت رسید

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | جمعه، 27 مهر 1403 - 23:58
سید عبدالملک الحوثی در اظهاراتی تاکید کرد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در میدان مبارزه، قهرمانی و شرف به شهادت رسید.
فلسطين،الحوثي،يمن،جنبش،شهادت،دشمن،مجاهدان،توهم،مظلوم،پرچم

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی تاکید کرد که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در میدان مبارزه، قهرمانی و شرف به شهادت رسید.
به نقل از شبکه المسیره، الحوثی گفت: فداکاری‌های ملت مظلوم فلسطین و مجاهدان عزیز آن به هدر نخواهد رفت و خداوند یاری‌گر بندگان مظلوم و مستضعف خود است.
وی افزود: اگر دشمن گمان می‌کند که با شهادت سنوار، جبهه بزرگ جهاد در نوار غزه فرو می‌پاشد و روحیه مبارزان درهم می‌شکند، در توهم به سر می‌برد.
الحوثی تصریح کرد: جنبش حماس از ابتدا فداکار بوده و اکنون نیز مستحکم و یکپارچه است و از روز نخست شهدایی را از میان رهبران خود تقدیم کرده و ساختار آن با شهادت بنیانگذار و رهبران بزرگ آن دستخوش ضعف نشده و پرچم جهاد را بر زمین نگذاشته، میدان را ترک نکرده و پرچم تسلیم بالا نبرده است.
وی اظهار کرد: اگر دشمن اسرائیلی فکر می‌کند که با کشتن فرماندهان می‌تواند به اهداف خود دست یابد و واقعیت موجود را نادیده بگیرد در توهم است.
رهبر جنبش انصارالله یمن، گفت: میراث بزرگی که فرماندهان مجاهد از خود به یادگار می‌گذارند، وفاداری به فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها و اهداف مقدس و ادامه مسیر خود است که بر عهده همه امت اسلامی و مجاهدان راستین است.
الحوثی در ادامه بر تشدید عملیات نظامی در دریا و حملات موشکی و پهپادی به عمق فلسطین اشغالی در چارچوب مرحله پنجم عملیات نیرو‌های یمنی در دفاع از فلسطین تاکید کرد.
وی افزود: هرچه دشمنان علیه یمن توطئه کنند و دشمن آمریکایی یمن را بمباران کند، از یاری ملت فلسطین دست نخواهیم کشید و همانطور که از ابتدا گفته‌ایم به برادران مجاهدمان در فلسطین می‌گوییم که شما تنها نیستید.