سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اهانت شبکه MBC عربستان به رهبران شهید مقاومت/ جوانان عراقی دفتر شبکه را به آتش کشیدند

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | شنبه، 28 مهر 1403 - 07:00
در پی پخش گزارش توهین‌آمیز شبکه MBC عربستان سعودی علیه رهبران و شخصیت‌های شهید مقاومت، جوانان خشمگین دفتر این شبکه را به آتش کشیدند.
شبكه،عربستان،سعودي،مقاومت،شهيد،MBC،مغنيه

به گزارش بامداد شنبه، شبکه MBC عربستان در برنامه آخر هفته خود، با پخش گزارشی سراسر توهین و افترا، رهبران شهید مقاومت را تروریست نامید.این شبکه در گزارشی با عنوان «هزاره خلاص از تروریست‌ها» به مقام شامخ فرماندهان و رهبران شهید مقاومت از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی، سید حسن نصرالله، عماد مغنیه، جهاد مغنیه، سمیر قنطار، فواد شکر، سید بدرالدین الحوثی، ابومهدی المهندس، اسماعیل هنیه و یحیی سنوار اهانت و جسارت کرد.
جنبش حماس در بیانیه‌ای از این اقدام شبکه عربستان سعودی اعلام انزجار و آن را سقوط اخلاقی نامید و خواستار عذرخواهی این شبکه شد.
جوانان خشمگین عراقی بامداد امروز (شنبه) دفتر شبکه MBC عربستان سعودی در بغداد را به خاطر اهانت به فرماندهان شهید مقاومت، پس از ورود به دفتر این شبکه در منطقه دانشگاه بغداد و تخریب تجهیزات آن، ساختمان را به آتش کشیدند.
نیروهای امنیتی مستقر در منطقه نتوانستند از یورش مردم عراق به ساختمان این شبکه عربستان سعودی جلوگیری کنند.