سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۸۰۰۰ دانش‌آموز استان بوشهر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

مهر | استان‌ها | شنبه، 28 مهر 1403 - 08:01
بوشهر- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: بیش از هشت هزار دانش‌آموز استان بوشهر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.
دانش،آموزان،راهيان،اردوها،اردوهاي،آموزي،بوشهر

حسین معینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی و بازدید دانش‌آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس جنوب کشور در سال تحصیلی جدید آغاز شده است.
وی با اشاره به بازدید دانش آموزان از یادمان‌های شلمچه، ذوالفقاریه، والفجر ۸، نهر خین، بیمارستان امام حسین علیه السلام و عملیات ثامن الائمه بیان کرد: بیش از هشت هزار دانش‌آموز استان بوشهر به این اردوها اعزام می‌شوند.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر زنده کردن روحیه معنوی و درس آموزی از کلاس شهدای را از اهداف برنامه اردوهای راهیان نور عنوان کرد و افزود: اردوهای راهیان نور باعث تعالی معنوی دانش آموزان و رفتارهای اجتماعی آنان شده است.
وی از حضور دانش آموزان در اردوی پیشرفت و امید و بازدید از تأسیسات و پیشرفت‌های استان بوشهر و خوزستان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در این اردوها با دستاوردهای انقلاب آشنا می‌شوند.
معینی از اعزام دانش‌آموزان طی دو مرحله خبر داد و بیان کرد: از برنامه‌های این اردوها می‌توان به زیارت یادمان‌های دفاع مقدس، حضور دانش آموزان در رزمایش رزمی فرهنگی و همچنین برگزاری مراسم شبی با شهدا و مسابقات فرهنگی اشاره کرد.