سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سومین 3 قلوهای کاشانی به دنیا آمدند

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 28 مهر 1403 - 08:53
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان از به دنیا آمدن سومین سه قلوهای کاشانی خبر داد.
زايمان،نوزاد،كاشان،بيمارستان،نوزادان،كيلو

سید رامین مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به سومین زایمان سه قلو کاشان در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، اظهار داشت: این خانم باردار توسط نظام زواره، متخصص زنان و زایمان و خندان، متخصص بیهوشی، تحت عمل سزارین قرار گرفت.
وی با بیان اینکه سه نوزاد با تلاش تیمی همکاران بلوک زایمان، متخصصین و کادر بیهوشی و اتاق عمل این مرکز سالم به دنیا آمدند، افزود: سه نوزاد به دنیا آمده و همچنین مادر آنان با تلاش همکاران در سلامت هستند.
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان با اشاره به اینکه این مادر 28 ساله در دومین زایمان خود در بلوک زایمان بیمارستان صاحب سه قلو شد، گفت: موالید دو نوزاد دختر و یک نوزاد پسر هستند که به ترتیب دو کیلو و 150 گرم، دو کیلو و 300 گرم و یک کیلو و 500 گرم هستند.
وی خاطرنشان کرد: مادر این نوزادان در بخش بستری زنان و سه قلوها نیز در حال حاضر با حال عمومی مساعد در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان و تحت نظر فوق تخصص نوزادان و کادر درمان بیمارستان هستند.
انتهای پیام/801/